וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: רוברט רות'בארט יעמוד לדין בעקבות ההרחקה נגד אשדוד

6.12.2016 / 12:08

סנטר הקבוצה הדרומית הטיח כדור בגבו של יפתח זיו ויעמוד לדין, אך בזכות העובדה שהתנצל בסיום לא צפוי להיות מורחק ממשחקים נוספים. אפיק ניסים, שסובל מפציעה במפשעה, צפוי לקבל מנוחה בימים הקרובים

one

סנטר הפועל אילת, רוברט רות'בארט, יעמוד לדין משמעתי בבית הדין של איגוד הכדורסל ביום חמישי הקרוב בעקבות ההרחקה שלו במשחק נגד מכבי אשדוד/באר טוביה אמש (שני). כזכור, במהלך הרבע השני של המשחק הטיח רות'בארט את הכדור בגבו של יפתח זיו, והורחק מיידית על ידי צוות השיפוט. בסיום המשחק ניגש הסנטר הענק אל השופטים והתנצל על התנהגותו, שלרוב לא מאפיינת אותו. ההמלצה של היועץ המשפטי היא לקנוס את רות'בארט, שנקנס אוטומטית ב-12 אלף שקלים, ולא להרחיקו, בשל אותה התנצלות בסיום.

"בדקה השנייה של הרבע השני, לאחר שריקה לעבירת תוקף וכשהמשחק עומד, הטיח השחקן רוברט רות'בארט את הכדור על גבו של יריבו יפתח זיו כשהאחרון שכוב על בטנו על הפרקט", נכתב בדוח השיפוט, "בגין התנהגות בלתי ספורטיבית זאת הוא הורחק. אנו מבקשים לציין שבסיום המשחק הגיע לחדרנו השחקן המורחק וביקש להביע את התנצלותו על המעשה שעשה".

באילת היו מרוצים מאוד מהניצחון על אשדוד, במהלכו הוליכו בכמעט 20 נקודות הפרש במחצית השנייה, אך ראו את היריבה מצמקת עד ל-77:80, סמוך לסיום. בקבוצה מרוצים מאוד מההשתלבות של רפי מנקו, שרשם דקות נהדרות. אפיק ניסים עלה לשחק עם זריקה לאחר שסבל מפציעה במפשעה, ולכן שותף לדקות מועטות בלבד. השחקן צפוי לנוח בימים הקרובים כדי להכשירו למשחק נגד הפועל ירושלים.

עוד בנושא:

הפועל חולון גברה על הפועל תל אביב 84:92 בהארכה

רוברט רות'בארט שחקן הפועל אילת מול פטריק ריצ'רד שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
לא צפוי להיות מורחק ממשחקים נוספים. רות'בארט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully