וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגוואנגז'ו מתלהבים מזהבי: "אנשים המעיטו בערכו, הוא ממש טוב"

טיילר גוהו, עוזרו של המנהל המקצועי של גוואנגז'ו R&F ערך ראיון ל"יאהו ספורט" ופרגן לישראלי: "הוא עונה לכל הדרישות שלנו, אנחנו מחפשים שחקנים מסוגו. התחלנו פה תהליך של 10-15 שנים"

צילום מסך

ערן זהבי סיים לא מכבר עונת בכורה מוצלחת במדי גוואנגז'ו R&F, עונה שבה הליגה הסינית נכנסה לתודעה בעיקר בזכות כסף גדול שהושקע בה עבור שחקני רכש נוצצים. ב"יאהו ספורט" האמריקאי עשו כתבה על הליגה הסינית והתמקדו דווקא בקבוצתו של זהבי, שמייצגת דווקא מודל אחר ובניגוד ליריבתה העירונית שזוללת אליפויות, לא משקיעה הרבה כסף על שחקני רכש, למרות ההחתמה של הישראלי.

טיילר גוהו, עוזרו של המנהל המקצועי במועדון, התייחס למדיניות של הקבוצה וגם כמובן על ההחתמה של זהבי. "גואנגז'ו אברגרנדה מבזבזת הרבה כסף ובוחרת את השחקנים הכי טובים ברחבי העולם וגם בסין, אנחנו בוחנים בקפידה ויותר ראציונליים. אנחנו מייצרים את השחקנים שלנו ומקדמים כישרונות סיניים כדי שיוכלו לשחק בנבחרת", אמר גוהו.

בעלי גוואנגז'ו R&F חוגגים אחרי של ערן זהבי. טוויטר, SNTV
יישאר בסין? זהבי/SNTV, טוויטר

ההחתמה המשמעותית של גוואנגז'ו R&F הייתה כמובן זו של זהבי, שהגיע לסין ממכבי תל אביב תמורת 7.2 מיליון יורו. גוהו לא חסך במחמאות ליהלום הישראלי שלו כשאמר: "אנשים המעיטו בערכו, הוא ממש ממש טוב גם מבחינה סטטיסטית ועונה בדיוק לדרישות של המאמן. אנחנו מחפשים שחקנים בדיוק מהסוג שלו".

גוהו דיבר גם על הציפיות מהעונה הבאה כשאמר: "אנחנו מצפים מהליגה להיות הרבה יותר תחרותית בעונה הבאה ואנחנו מתכוונים להרוויח יותר כסף בעתיד. אנחנו רוצים ליצור קשר חזק עם הקהילה בעיר ואנחנו מתחילים תהליך של 10-15 שנים ולא תהליך של שנתיים".

למרות שהגיע לגוואנגז'ו בשלב מאוחר יחסית, ערן זהבי סיים את העונה כמלך השערים והבישולים של הקבוצה עם 11 שערים ו-5 בישולים ב-12 הופעות בהרכב הפותח. גוואנגז'ו סיימה את העונה במקום השישי ובעונה הבאה בקבוצה מקווים לתת פייט לקבוצות הגדולות בצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully