וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב: "זו לא בעיטה בדלי, זו שערוריה"

6.12.2016 / 8:47

בקבוצה מתקשים לעכל את ההפסד הביתי להפועל חולון אחרי יתרון 13 נקודות ברבע האחרון. חשש כי לימונד ייאלץ להיעדר תקופה נוספת בשל הפציעה בקרסול. נאור: "כשאתה מחמיץ, אתה מקבל"

one

רצף הניצחונות של הפועל תל אביב נעצר אמש (שני) על שניים בלבד כשהקבוצה של שרון אברהמי הפסידה בבית 92:84 להפועל חולון אחרי הארכה. האדומים שלטו בהתמודדות לאורך רוב שלבי המשחק, ונראו טוב יותר מחולון, כש-8 דקות ו-40 שניות לסיום העלה אותם תומר גינת ליתרון 52:65, ואף הצליחה להדוף קאמבק חולוני, כשהוליכה 63:72, כ-4 דקות לסיום. בשלב הזה ביצעו השחקנים של אברהמי מספר רב של טעויות וראו את חולון כבר עולים ליתרון לקראת הסיום, ולבסוף כופים הארכה, שם שלטו ללא עוררין בדרך לניצחון חוץ משכנע.

עוד בנושא:

אחרי פיגור של 13 נקודות: הפועל חולון גברה על הפועל תל אביב 84:92 בהארכה
שמיר מאושר, אברהמי: "האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות זה לימונד"

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב ייעדר תקופה. רביב לימונד/ברני ארדוב

בסביבת הקבוצה סירבו לקבל את ההפסד הביתי בשלוות נפש, "אסור לעבור על הפסד כזה לסדר היום", אמר מקורב למועדון, "הפנים של כל אנשי הקבוצה מספרים את הסיפור. זו לא הייתה בעיטה בדלי, זו הייתה שערוריה והפסד מביך שלא אמור לקרות לקבוצה גאה". במועדון מודאגים מהפציעה של רביב לימונד, שבמהלך המשחק חש שוב בכאבים בקרסול שבו נפצע בתחילת העונה ונעדר כחודשיים מפעילות. לימונד לא שב לשחק בשלבים האחרונים של המשחק, והותיר את הקבוצה רק עם תמיר בלאט ותומר גינת כישראלים, כשמתן נאור יצא בחמש עבירות בשלב מוקדם יחסית. במועדון מקווים כי כוכב הקבוצה לא ייאלץ לשהות תקופה ממושכת נוספת של זמן מחוץ למגרשים.

"ברח לנו, המשחק היה בידיים שלנו", סיכם הקפטן נאור, "ארבע דקות לסיום היינו בפער דו ספרתי. לא הצלחנו כמעט כל המשחק לעשות משהו קל. כשאתה לא עושה נקודות קלות, בסוף זה פוגע בך. חולון הגיעו לכמה מצבים יותר קלים, וזה מה שהביא להם את האופציה לחזור ולנצח. לא היינו שם מבחינת האינסטינקטים. מקווה שנדע לעשות עבודה טובה יותר בהמשך. היו דקות ששיחקנו הגנתית טוב, אפילו טוב מאוד. בכדורגל אומרים שאתה מחמיץ אתה מקבל, זה מה שהיה פה. קלישאות לפעמים נכונות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully