וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת ליגת העל לנשים פנתה לבג"צ בבקשה לצו מניעה נגד הסכם השיווק

במנהלת זועמים על הסכם השיווק בין המועצה להסדר ההימורים בספורט, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות בכדורגל וטוענים כי מדובר בהפליה של ליגת העל בכדורסל נשים

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים. מגד גוזני
"מדובר בכספי ציבור שמחולקים ללא קריטריונים וללא שקיפות". שטרק/מגד גוזני

מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, פנתה היום (שני) לבג"צ בבקשה דחופה למתן צו מניעה כנגד הסכם השיווק החדש בין המועצה להסדר ההימורים בספורט, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות בכדורגל.

במסגרת הבקשה, שהוגשה על ידי היועצים המשפטיים של המנהלת, עו"ד אורי קידר ועו"ד אורי כהנא, התבקש בית המשפט להוציא צו זמני אשר ימנע את החתימה על "הסכם השיווק החדש במסגרתו תעביר המועצה להסדר ההימורים בספורט, מדי שנה, סכום של 29 מיליון שקל לגופי הכדורגל, לתקופה של ארבעה שנים. על פי הבקשה שהוגשה היום, מדובר בהסכמים בלתי חוקיים, אשר נחתמו ללא מכרז ובניגוד לצו ביניים שהוציא בג"צ בחודש יולי 2016.

עוד נטען בבקשה, כי החתימה על ההסכם מפלה בצורה בוטה את מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הנאבקת על קיומה ואינה זוכה לכל תמיכה במסגרת מנגנון הסכמי השיווק של הטוטו. בין היתר, נטען כי המועצה ממשיכה בסירובה ליתן גם לקבוצות הנשים תמריצים עבור שיתוף ישראליות, הישגיות והשתתפות בגביע אירופה, וזאת כאשר ברקע ההצלחה המרשימה של הכדורסלניות הנשים בגביע אירופה השבוע.

רו"ח איריס שטרק, יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל: היום פנינו לבג"צ בבקשה למנוע הסדר חסר היגיון, מפלה בצורה קיצונית ובלתי חוקי. מדובר בכספי ציבור שמחולקים ללא קריטריונים וללא שקיפות, וזאת אחרי שבית המשפט כבר אמר את דברו בנושא והוציא צו על תנאי. כדורסל הנשים בישראל הוא מהענפים המצליחים ביותר בישראל. רק לפני מספר ימים העפילה קבוצת בנות אשדוד משלב הבתים בליגה האירופאית. לא יעלה על הדעת שהטוטו ימנע מאיתנו מענקים שמקבלים הגברים על העפלה לגביע אירופה, על הישגיות ועל ישראליות, ובאותה נשימה יעביר ללא קריטריונים, עשרות מיליוני שקלים מכספי הציבור לכדורגל הגברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully