וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלסנדרו ג'נטילה יושאל, דיווח: פנרבחצ'ה פייבוריטית להחתימו

הפורוורד הכישרוני בן ה-23 הגיע לסיכום עם המועדון מבירת האופנה ויושאל עד תום העונה לקבוצה מחוץ לאיטליה. על פי שלל דיווחים ביבשת, הוא עשוי להצטרף לסוללת הכוכבים של אוברדוביץ'

אלסנדרו ג'נטילה שחקן מילאנו. AP
הכישרון הגדול בדרך החוצה ממילאנו? ג'נטילה/AP

לא שקט במילאנו. אחרי שלושה הפסדים ברציפות ביורוליג, התפוצצה היום (שני) מערכת היחסים העכורה בין המועדון לבין אלסנדרו ג'נטילה. הקבוצה מבירת האופנה הודיעה כי הפורוורד האיטלקי בן ה-23 יושאל בקרוב לקבוצת יורוליג אחרת, זאת לאחר ששני הצדדים הסכימו על פרידה הדדית.

המחשבה היא להשאיל את ג'נטילה, שחתום על חוזה עד 2018, לקבוצת יורוליג אחרת מחוץ לאיטליה עד תום העונה ואז לדון איתו על עתידו מחדש בקיץ הקרוב כשיחזור. על פי שלל דיווחים ביבשת, פנרבחצ'ה היא זו שעשויה להחתימו בקרוב, ובכך לעבות עוד יותר הסגל עתיר הכוכבים שלה. הטורקים חסרים בתקופה האחרונה את השוטינג גארד הבכיר בוגדן בוגדנוביץ', שפצוע ואמור לחזור בעוד חודש וחצי במקרה הטוב. גם ברצלונה הוזכרה כיעד אפשרי עבור האיטלקי.

'נטילה הכישרוני העמיד העונה ממוצעים של 10.8 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים ב-22:54 דקות למשחק ביורוליג. משחק השיא שלו היה מול באמברג, אז סיים עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים, מול אנאדולו אפס קלע 17 והוסיף 5 ריבאונדים.

בסוף אוקטובר האחרון התראיין ג'נטילה וסיפר כי היה קרוב לסיכום עם יוסטון. "דיברתי עם המאמן מייק ד'אנטוני. הוא אמר שהוא רוצה לאמן אותי", אמר אז הפורוורד, "אם להיות כן, זה היה נראה כאילו אני אעבור ליוסטון בקיץ. הכול הלך לכיוון הזה. אבל אז אולי הרוקטס שינו את דעתם, אני לא יודע למה, מה ואיך. תצטרכו לשאול אותם. אמרתי כבר שאני רוצה לחוות את החוויה של ה-NBA. אני לא חושב שזה פשע. כולם רוצים לשחק ב-NBA. כנראה שלהנהלת המועדון זה נראה כמו פשע. שילמתי על זה ועכשיו אני לא הקפטן של מילאנו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully