וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות מעורבות בבני סכנין, חאלד חלאילה: "שמח לחזור להרכב"

5.12.2016 / 10:14

בקבוצה היו מרוצים מהיכולת במחצית הראשונה מול הפועל רעננה אך התאכזבו מהתוצאה למרות שער השוויון הדרמטי. הקפטן: "הגיע לנו לנצח, היינו טובים יותר. מאוכזב מאוד מהקהל"

אברהם פאס שחקן בני סכנין חוגג. ברני ארדוב
השער הדרמטי לא הספיק. פאס חוגג/ברני ארדוב

בבני סכנין יצאו בתחושות מעורבות מהמשחק אתמול (ראשון) מול הפועל רעננה. מצד אחד, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת במחצית הראשונה וכמובן משער השוויון הדרמטי, אך מצד השני קיימת אכזבה מההחמצות הרבות ומכך שהמשחק הסתיים רק בתיקו.

בהנהלה יישבו עם המאמן יוסי אבוקסיס כדי לדון בנושא החיזוק לקראת חלון ההעברות בינואר, כשהמאמן מעוניין להתחזק בשניים-שלושה שחקנים (אבוקסיס רוצה לצרף בלם ושני שחקני התקפה).

חאלד חלאילה, שחזר להרכב בשני המשחקים האחרונים, התייחס לנושא: "אני שמח לחזור להרכב. עבדתי קשה כדי לחזור. בהתחלה היתי פצוע וזה לקח קצת זמן. רצינו לנצח, אך גם תיקו הייתה תוצאה טובה. אני חושב שהגיע לנו לנצח כי היינו טובים יותר".

הקפטן דיבר על הקהל שנמצא במתיחות קשה עם ההנהלה ומחרים את המשחקים: "אני מאוד מאוכזב ממנו. אני קורא להם כי אנחנו צריכים אותם. הכוח של סכנין זה תמיד היה הקהל ואני בטוח שהם יחזרו בעתיד ויתנו לנו דחיפה כדי לתת עונה טובה. בתקופה הזאת אנחנו צריכים אותם".

עוד בנושא:

אבוקסיס: "חסר לשופט שלא היה שורק", סילבס: "חסרה לנו אחריות"
בני סכנין והפועל רעננה נפרדו ב-1:1 באצטדיון דוחא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully