וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "חסר לשופט שלא היה שורק", סילבס: "חסרה לנו אחריות"

מאמן בני סכנין נשם לרווחה אחרי ה-1:1 הדרמטי מול הפועל רעננה: "יש לי הרבה דברים טובים להגיד על המחצית הראשונה". סילבס: "הצלחנו לשרוד את הדקות הטובות שלהם, אבל אין מה לעשות"

שחקני הפועל רעננה מתנפלים על השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
התקשו לקבל את הגזרה. שחקני רעננה עם שמואלביץ'/אדריאן הרבשטיין

אכזבה נרשמה הערב (ראשון) גם בבני סכנין וגם בהפועל רעננה אחרי שנפרדו ב-1:1 בדוחא. הקבוצה מהשרון כבר הייתה בדרך לניצחון חוץ נדיר אך פנדל של אברהם פאס בתוספת הזמן דאג לחלוקת נקודות ושלח את שני המאמנים לבכות על משחק שלדעתם היו יכולים לנצח.

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "לקחת נקודה בדקה ה-94 זה תמיד טוב. הגענו במחצית הראשונה לשלושה מצבים מצוינים, בחצי השני נלחצנו מהשער שלהם ואיבדנו את הסדר אבל בסוף הגיע לנו לפחות תיקו. כמובן שאני מסתפק בנקודה. השופט החליט החלטה נכונה, חסר לו שלא היה שורק על זה. השיפוט היה טוב, אני תמיד צועק ככה פשוט היום לא היה קהל אז שמעו אותי. יש לי הרבה דברים טובים להגיד על המחצית הראשונה, הרבה דברים פחות טובים על חוסר הסדר בשנייה".

"היה לי יום קשה בלי קשר והוא הסתיים באכזבה", סיפר חיים סילבס, "אין מה לעשות - זה הכדורגל. במחצית הראשונה זה הלך לכיוון של סכנין, הצלחנו לשרוד את הדקות הטובות שלהם וידענו שככל שיעבור הזמן נוכל לתפוס אותם. עם קצת יותר אחריות היינו מסיימים את המשחק. עמדנו בגבורה מול כל ההתקפות שלהם. המשחק התפתח כמו שאנחנו אוהבים, אבל קרה מה שקרה, אין מה לעשות. סוף סוף לא היה 0:0".

עוד בנושא

ליגת העל: בני סכנין והפועל רעננה נפרדו ב-1:1 באצטדיון דוחא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully