וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ז'ליקו אוברדוביץ' עצבני, פנדל שערורייתי במצרים

מאמן פנרבחצ'ה זעם על שחקניו אחרי ההפסד לטופאש בורסה ושבר באופן טיפוסי את הלוח, אל אהלי קיבלה שריקה שגרמה לסערה, וגם: מאור בוזגלו מסמן את היורש, אברה שר, טרגדיה גדולה בטנזניה

צילום מסך

בווידאו: הבחור שהגן על חברתו ביציע מפגיעת כדור

פנדל שערורייתי ממצרים

בדקה ה-22 של משחק הצמרת בין אל אהלי ומיסר לה מקאסה אמש יצאה אל אהלי להתקפה, חדרה לרחבה ולפתע קיבלה פנדל משום מקום, כזה שגם באלף הילוכים חוזרים קשה להסביר. שחקני היריבה באו בטענות, אך לשווא. קבוצת הפאר כבשה מהנקודה הלבנה, ניצחה 0:1 והגדילה את הפער מסגניתה לשבע נקודות. המדורגת שישית, זמאלק, הודיעה שתפרוש מהליגה בשל "השיפוט הנורא ואיום".

ז'ליקו אוברדוביץ' עצבני

פנרבחצ'ה מגלה חוסר יציבות מטריד, ונראה שגם ז'ליקו אוברדוביץ' מושפע מהתנודות הקיצוניות של שחקניו. אמש פנר נוצחה 81:72 בידי טופאש בורסה, והשועל הסרבי היה כל כך עצבני, ששבר את הלוח במחצית. גם זה, אגב, לא הצליח לעורר את שחקניו. ככה זה נראה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

פטריס אברה יגרום גם לכם לאהוב את ימי שני

הילד ענק: היורש

החבר'ה של 4-4-2oons מגיבים לקלאסיקו

כוכבת הפורנו לשעבר, ג'נה ג'יימסון, אשר נשואה לישראלי, הסעירה את הגולשים הישראלים כשצייצה על כך שיש לה "קראש" על ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ועל כך שאשתו שרה ברת מזל. בעקבות זאת, מאות גולשים ישראלים פנו אליה דרך הרשתות החברתיות, וביקשו שתצייץ עבורם משפטים רנדומליים. אחד מהם היה "יאללה בית"ר", וכן, יש גם הוכחה.

טרגדיה: כבש בעקב - ומת על כר הדשא לאחר מספר דקות

טרגדיה בטנזניה. איסמעיל מרישו חלפאן, שחקן קבוצת הנוער של אמבאו המקומית, כבש שער מבריק במהלך משחק ליגה, כשמצא את הרשת מקרוב עם העקב, אלא שבמקום לחגוג את אחד השערים היפים שכבש בחייו, מצא חלפאן את מותו על כר הדשא, באותו משחק, כמה דקות מאוחר יותר, לאחר שליבו נדם. הוא התמוטט על כר הדשא ופונה לבית חולים, שם ניסיונות ההחייאה כשלו והוא מת על שולחן הניתוחים.

שער נדיר בצ'ילה

אלחנדרו קמארגו, קשרה הארגנטינאי של אוניברסידד קונספסיון סיפק בעיטה אדירה וגאונית כאחת בדקה ה-95 של המשחק מול או'היגינס בליגה הראשונה בצ'ילה. קבוצתו של קמארגו, שהיתה במקום האחרון והוליכה במפתיע 1:2 במפגש מול קבוצת הצמרת, התגוננה מפני שוויון דרמטי, עד שההרחקה המושלמת של קמארגו מצאה את הרשת.

עוד מהליגה הצ'יליאנית: פציעה כואבת של ג'ונתן זכריה מאוניברסידד דה צ'ילה

רנו לאבילני שוקל הסבת מקצוע?

קונור מקגרגור בדרך למשחקי הכס?

קונור מקגרגור בדרך להשתלט על העולם. כוכב ה-UFC שהפך לאחד הספורטאים הלוהטים בארצות הברית בתקופה האחרונה, לא מתכוון לעצור באוקטגון. על פי דיווחים באירלנד, מקגרגור יופיע בפרק של הסדרה משחקי הכס, כשעדיין לא ברור על איזה תפקיד מדובר.

אלימות קשה בליגה השנייה בארגנטינה

כדורגל ארגנטינאי ידוע במזגו החם. גם של השחקנים וגם של האוהדים. דוגמה נוספת לכך קיבלנו במהלך משחק בליגה השנייה במדינה, בין סרמיינטו לאייקוצ'ו, שנגמר בצורה הכי רעה שיכולה להיות, כשאוהדים שפרצו לכר הדשא תקפו את השופט קלאודיו אליצ'רי.

אדום? למי אכפת: צפו - השחקן שאיבד עשתונות בגרמניה

הקשר הגרמני ממוצא טורקי, בריש אוזבק, ששיחק בעבר במשך ארבע עונות בגלאטסראיי ומשחק כיום בדואיסבורג מהליגה השלישית בגרמניה, חתום על אחד הסרטונים הכי לוהטים ברשת בסוף השבוע. במהלך משחק ליגה, תקף אוזבק את אחד משחקני היריבה והורחק, אך הוא ממש לא עצר שם, והתעמת עם כל מי שנקלע בדרכו.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully