וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג ניצחה 0:2 בדרמשטאדט ונמלטה מהמקום האחרון

גרגוריטש (30) ואוסטרזולק (90) כבשו בקרב התחתית והעניקו למועדון הפאר ניצחון בכורה, אחרי פתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה. אוגסבורג ואיינטרכט פרנקפורט נפרדו ב-1:1

מיכאל גרגוריטש שחקן המבורג (משמאל) חוגג עם לואיס הולטבי. GettyImages
המבורג כבר לא במקום האחרון. מיכאל גרגוריטש, משמאל חוגג עם לואיס הולטבי/GettyImages

המחזור ה-13 בבונדסליגה בישר כי אין יותר קבוצות בחמש הליגות הבכירות ללא ניצחון. אחרי גרנאדה בספרד, הגיעה הערב (ראשון) תורה של המבורג, שהשיגה ניצחון בכורה 0:2 בדרמטשאדט ונמלטה מהמקום האחרון, לשם צנחה אינגולשטאדט. אוגסבורג ואיינטרכט פרנקפורט נפרדו ב-1:1.

seperator

דרמשטאדט - המבורג 2:0

לאחר שתי תוצאות תיקו שהפיחו תקווה מחודשת אחרי פתיחת העונה הגרועה בתולדות המועדון, כעת להמבורג יש סוף כל סוף ניצחון ליגה ראשון. הקבוצה של מרקוס גיסדול השיגה את שלוש הנקודות בדרמשטאדט, על חשבון אחת מיריבותיה במאבקי ההישרדות. האוסטרי מיכאל גרגוריטש היה חתום על השער הראשון, כשהקדים את השומר שלו והמשיך בנגיחה לרשת את ההרמה של פיליפ קוסטיץ' בדקה ה-30. הקשר האחורי מתיאס אוסטרזולק חתם בתוספת הזמן, עם שער הבכורה שלו אחרי שש שנים בליגה הבכירה (133 משחקים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'י דונג-וון שחקן אוגסבורג כובש מול איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
שער שוויון נהדר. ג'י דונג-וון כובש מול פרנקפורט/GettyImages

אוגסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הקבוצה של ניקו קובאץ' נעצרה עם תיקו באוגסבורג ופספסה הזדמנות לקפוץ למקום השלישי. ברנומיר הרגוטה העלה את פרנקפורט ליתרון עם בעיטה מצוינת ברגל שמאל מ-18 מטרים בדקה ה-11, אבל המארחת השיגה תיקו שלישי ברציפות עם טיל של ג'י דונג-וון הדרום קוריאני בדקה ה-34, אחרי שכדור קרן נהדף לעברו בקצה הרחבה. טאלב טואטחה הפצוע נעדר מהסגל של האורחת, שנמצאת כעת במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully