וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשתה של בית"ר ירושלים לארח את הפועל באר שבע בחיפה

4.12.2016 / 16:25

האלופה התנגדה להעתקת משחק הליגה בשני הקרוב לכרמל והוא צפוי להתקיים באצטדיון המושבה. הקבוצה מהבירה, שתפסיד בשל ההחלטה כחצי מיליון שקל, תצטרך להודיע על החלטתה עד יום שלישי

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
איפה ייארח את האלופה? בן שמעון/נועם מושקוביץ

בית"ר ירושלים קיבלה היום (ראשון) חדשות לא טובות, כאשר מנהלת הליגה דחתה את בקשתה לארח את המשחק במחזור הליגה הקרוב, מול הפועל באר שבע, באצטדיון העירוני בחיפה. האלופה התנגדה באופן נחרץ להעתקת משחק הרדיוס של בית"ר לכרמל בשל המרחק הרב שייאלצו לעבור אוהדיה וציינה כי תעדיף לקיים את ההתמודדות באצטדיונים אחרים המאושרים לליגת העל, כגון אשקלון ואשדוד.

כרגע נראה שהמשחק יתקיים בסופו של דבר באצטדיון המושבה, זאת לאחר שהמנהלת פנתה להפועל פתח תקוה ובית"ר תל אביב/רמלה וביקשה מהן להקדים את משחקן במסגרת הליגה הלאומית שהיה אמור להתקיים ביום שני ליום ראשון, ובכך דאגה לכך שהאצטדיון יהיה פנוי לקיומו של המשחק המרכזי בליגת העל. בית"ר ירושלים תצטרך להודיע על החלטה הסופית עד ליום שלישי ב-10:00, על מנת לאפשר לכל הגורמים להיערך כראוי לקיום המשחק.

בעקבות ההחלטה והעובדה כי בית"ר צפויה לארח את המשחק במושבה, הנזק הכלכלי הוא של יותר מחצי מיליון ש"ח. לבית"ר יש כ-3,500 מנויים והמשמעות היא שהיא תוכל למכור רק כ-5,000 כרטיסים למשחק, 1,000 מהם יוקצו לאוהדי הפועל באר שבע, על פי התקנון.

עוד בנושא

קלטינס מתכונן למכבי חיפה: "מוזר לראות את רוקאביציה בקבוצה אחרת"
הפועל באר שבע: "הכושר הטוב בתקופת אלונה", בן ביטון מבוקש בסלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully