וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטינס מתכונן למכבי חיפה: "מוזר לראות את רוקאביציה בקבוצה אחרת"

4.12.2016 / 11:44

הבלם, שתורגל בשלישיית הקישור, דרוך לקראת המפגש מול הירוקים ומול האקס (שני, 21:05, ספורט 5): "הקריאות של הקהל לבן שמעון לא מפריעות לנו. אנחנו מאמינים שאפשר לנצח בכל מגרש"

רן בן שמעון עם שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בן שמעון/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים אופטימיים ומאמינים שכבר מחר (שני, 21:00, ספורט 5) הקבוצה יכולה לשים סוף לתקופה הרעה ולנצח בחוץ את מכבי חיפה. על אף ההפסד לסכנין בטדי, המאמן רן בן שמעון והשחקנים שאבו עידוד מהשיפור ביכולת של הקבוצה ומשוכנעים כי במשחק מחר עיקר הלחץ יהיה על מכבי חיפה שתהיה חייבת ליזום.

"מכבי חיפה קבוצה טובה ואיכותית, יהיה משחק קשה מאוד אבל אנחנו לא חוששים", אמר דוד קלטינס. "אנחנו לא מסתפקים בתיקו, אנחנו בכל מגרש מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לנצח. היינו טובים יותר מסכנין ולא ניצחנו, נקווה שזה יקרה מחר.

על המפגש עם ניקיטה רוקאביציה, שכיכב בבית"ר בעונה שעברה: "יהיה מוזר לראות את רוקאביציה בקבוצה אחרת אבל כבר ראינו השנה שחקנים כמו צעירי בקבוצות אחרות. לי אישית הוא מאוד חסר ואהבתי אותו מאוד כשהיה כאן".

על הלחץ סביב רן בן שמעון: "הקריאות של הקהל למאמן לא מפריעות לנו, כשעולים למגרש מתנתקים מהכל ומתרכזים רק במשחק".

דוד קלטינס, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מפגש חברי. קלטינס/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

על פי התרגול בהרכב אתמול, נראה כי המאמן לא יעשה יותר מדי שינויים פרט לכך שז'והאן אודל עשוי לפתוח על חשבונו של לידור כהן בחלק הקדמי. דוד קלטינס תורגל בשלישיית הקישור אך לא מן הנמנע כי ברגע האחרון יוחלט להעבירו לעמדת הבלם במערך של שלושה בלמים, יחד עם חסוס רואדה ודן מורי.

בית"ר תצטרך לקבל החלטה סופית בימים הקרובים היכן ייערך המשחק מול הפועל באר שבע. השבוע תעמוד בית"ר לדין בשל הקריאות הגזעניות והשלכת חפצים במשחק נגד בני סכנין.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully