וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ומלאגה נפרדו ב-2:2, 1:3 לאתלטיק בילבאו על אייבר

פורנאלס (3, 93) פתח עם שער בוולה אדיר והציל נקודה בתוספת הזמן, רודריגו (7) ומדראן (34) הפכו בתווך עבור העטלפים. הבאסקים, בהרכב חסר, נהנו משערים של ברנאט, וויליאמס ומוניאין

one

בווידאו: 3:3 בין ריאל בטיס לסלטה ויגו

אחרי חלוקת הנקודות בין ברצלונה לריאל מדריד בקלאסיקו, המחזור ה-14 נמשך היום (ראשון) עם חמישה מפגשים. ריאל בטיס וסלטה ויגו נפרדו ב-3:3 דרמטי, אתלטיק בילבאו גברה על אייבר 1:3, ומלאגה ו-ולנסיה נפרדו ב-2:2.

חלוץ ולנסיה רודריגו מורנו. GettyImages
שוויון כואב. רודריגו/GettyImages

ריאל בטיס - סלטה ויגו 3:3

ההצגה של רובן קסטרו לא הספיקה עבור ויקטור סאנצ'ס במפגש עמוס במהפכים. יאגו אספאס העניק לאורחת יתרון כבר בדקה ה-15, אך כוכב בטיס התעורר, איזן את התוצאה בדקה ה-40 עם פנדל מדויק וסידר לאנטוניו סנבריה בישול נהדר, שקבע מהפך בדקה ה-52. אספאס המשיך להיות יעיל ועם דחיקה העלה את המאזן האישי שלו לצמד בדקה ה-61. חרמן פסז'ה החזיר את היתרון לבטיס בדקה ה72, אך הארגנטינאי של סלטה פקונדו רונקגליה קבע את תוצאת הסיום עם נגיחה דרמטית בדקה ה-84. עמוק בתוספת הזמן פטרוס ספג אדום ישיר אחרי ויכוחים עם השופט והותיר את בטיס בעשרה שחקנים. המארחת עם תיקו שלישי העונה, סלטה פספסה הזדמנות להיצמד לריאל סוסיאדד בצמרת.

ולנסיה - מלאגה 2:2

שתי הקבוצות הגיעו במומנטומים הפוכים, העטפלים אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון (אך אחרי שעלו שלב בגביע המלך) והאורחת אחרי שבע נקודות משלושה המחזורים האחרונים (אך אחרי הדחה מהגביע). העטלפים נקלעו לפיגור מוקדם משער נהדר בוולה של פבלו פורנאלס (3) , אך לא נבהלו והצליחו להפוך את התוצאה. רודריגו (7) כבש בנגיחה אחרי בעיטה חופשית ואלברו מדראן (34) העביר את היתרון למארחת. רגע לפני שריקת הסיום פוראנלס השלים צמד וקבע חלוקת נקודות.

שחקן ריאל בטיס רובן קסטרו. AP
לא הספיק. רובן קסטרו/AP

אתלטיק בילבאו - אייבר 1:3

המארחת התאוששה מהפסד הליגה הכואב ללאס פלמאס בשבוע שעבר על אף רשימת חיסורים ארוכה שכללה את אריץ אדוריץ, ראול גרסיה, אוסקר דה מרקוס ומיגל ריקו הפצועים. בניאט כבש ראשון עם כדור חופשי מושלם (42), איניאקי וויליאמס הכפיל (55) לאחר מבצע אישי נהדר שהתחיל מקו מחצית המגרש, סרג'י אנריק צימק (70) אך המילה האחרונה היתה שייכת לאיקר מוניאנין, שקבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. רצף שני ניצחונות הליגה של האורחת הגיע לסיומו.

צפו בתקציר

תוצאות נוספות:

אלאבס - לאס פלמאס 1:1
לאלאבס: אלכסיס (4), ללאס פלמאס: מרקו ליבאיה (57).

צפו בתקציר

ספורטינג חיחון - אוסאסונה 1:3
לחיחון: קרלוס קרמונה (43, 78), דגלאס פריירה (56), לאוסאסונה: מיגל פלאנו (86).

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully