וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס בקר: "בעונה הבאה דג'וקוביץ' יהיה הרבה יותר מרוכז בטניס"

מאמנו של הסרבי בשלוש השנים האחרונות טוען שאיבוד המקום הראשון שימש עבורו כצלצול השכמה. הגרמני: "גם היום, אחרי שבועיים, אני לא יודע מה קרה נגד מארי בטורניר גמר הסבב"

בוריס בקר טניסאית גרמני (ימין) עם נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
עדיין לא החליטו אם להמשיך ביחד. בקר ודג'וקוביץ'/רויטרס

טניסאי העבר האגדי, בוריס בקר, התראיין אתמול (שבת) לתקשורת הבריטית לרגל סיום עונת 2016 בטניס העולמי. הגרמני בן ה-49 שימש כמאמנו של נובאק דג'וקוביץ' בשלוש השנים האחרונות, אבל כרגע נראה ששיתוף הפעולה בין השניים עלול להגיע לסיום.

נולה מינה את בקר למאמנו בדצמבר 2013 ובחלק נכבד משלוש השנים הבאות שלט בטניס העולמי ביד רמה, תוך שהוא זוכה בשישה טורנירי גרנד סלאם. "האם נמשיך ביחד, אני באמת לא יודע", אמר בקר, "אני לא יכול להגיד 'כן' ואני לא יכול להגיד 'לא'".

בקר חזר לטורניר גמר הסבב ואמר: "בחצי הגמר, נגד נישיקורי, נובאק היה מצוין והראה לאיזו רמה הוא יכול להגיע. אבל יום אחרי זה, בגמר, לא האמנתי כמה גרוע הוא משחק. זה היה המשחק הכי חלש שלו תחתיי. גם היום, אחרי שבועיים, אני עדיין לא מצליח להבין מה קרה שם".

נובאק דג'וקוביץ' (מימין) עם אנדי מארי. רויטרס
"לא יהיו שוב 'ארבעת הגדולים', בשנים הקרובות אלו יהיו נובאק ואנדי"/רויטרס

עונת 2016 של דג'וקוביץ' הייתה פחות טובה מקודמותיה ובסיומה הוא גם איבד את המקום הראשון בעולם לאנדי מארי. "החצי הראשון של השנה היה מעולה וסיימנו אותו עם הגשמת החלום לזכות ברולאן גארוס", סיפר בקר, "אני חושב שזה היה בטורניר רומא או מדריד, שאפשר היה לראות שיש מתחרה חדש".

המאמן הוסיף: "נובאק לא הפסיד הרבה זמן ואני חושב שאיבוד המקום הראשון בעולם ואליפות ארה"ב הפתוחה הם בעצם סימני אזהרה בשבילו. בשנה הבאה הוא יהיה הרבה יותר מפוקס בטניס מאשר בחצי השנה האחרונה - אני משוכנע בכך".

ומה לגבי רוג'ר פדרר ורפאל נדאל? "אני לא רואה את 'ארבעת הגדולים' שוב. נובאק ואנדי מארי יהיו מעל כל האחרים בתקופה הקרובה. יש דור חדש עם שחקיים כמו דומיניק תים, מניק קיריוס, דויד גופן ומילוש ראוניץ'. תים טניסאי איכותי, גם קיריוס יכול לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully