וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדנמרק חושפים: לאודרופ פוטר מסוונסי בגלל חשד ל"גזירת קופונים"

מסמכי "פוטבול-ליקס" ממשיכים לחשוף פרשיות בכדורגל העולמי. ראשי סוונסי ערכו חקירה סודית אחרי שהמאמן סירב להחתים שחקן אם סוכנו לא יהיה מעורב ויקבל דמי תיווך. לאודרופ מכחיש

מיכאל לאודרופ. GettyImages
התעקש שוסכנו יהיה חלק מהעסקאות. לאודרופ/GettyImages

כמה כלי תקשורת ברחבי אירופה ממשיכים לטפטף חשיפות שנוגעות למסמכים כספיים שנוגעים לצמרת הכדורגל ביבשת. יותר מ-60 עיתונאים מ-12 גופי תקשורת שונים אספו חומרים במשך תקופה ארוכה ובסוף השבוע כבר פורסם על כך שז'וזה מוריניו וכריסטיאנו רונאלדו מחזיקים בחשבונות בבנקים שונים ברחבי העולם - כביכול כדי להימלט מתשלום מיסים.

סיפור נוסף שנחשף ומציג באופן קודר במיוחד את עולם ההעברות מגיע מדנמרק, מהאתר "פוליטיקן". על פי התחקיר, מיכאל לאודרופ פוטר מתפקידו כמאמן סוונסי בפברואר 2014 בגלל שראשי המועדון חשדו שהוא מקבל תשלומים כדי להחתים שחקנים.

לאודרופ דאג שבעסקאות רבות יהיה מעורב סוכנו מזה שנים רבות, בייראם טוטומלו. החשד של ראשי המועדון עלה כשלאודרופ ניסה להכניס את סוכנו לעסקה של רכישת שחקן, אבל כשלא הצליח, החליט שהוא לא רוצה את אותו שחקן. בסוונסי חקרו את העניין לאורך כמה שבועות, אבל לא מצאו הוכחות.

לפי "פוטבול-ליקס", לאודרופ חשוד ב"גזירת קופונים" לפחות משבע החתמות שסוונסי ביצעה בשנתיים בהן אימן את הקבוצה: צ'יקו פלורס, פאבלו הרננדס, רולאן לאמה, חוסה קניאס, אלברו ואסקס, אלחנדרו פוסואלו, ובן דייויס. בכמה הזדמנויות - כך לפי "פוליטיק" - הסוכן טוטומלו הסתייע בלאודרופ כדי להיכנס לעסקאות שהיו מתבצעות גם בלעדיו, והרוויח דמי תיווך.

טוטומלו הרוויח 3.6 מיליון ליש"ט משבע העסקאות הנ"ל ועל פי החשד, העביר חלק מהכסף ללאודרופ. המאמן הדני הכחיש בתוקף את החשדות.

צ'יקו פלורס במדי סוונסי ב-2013. GettyImages
ההחתמה שלו - אחת העסקאות החשודות. צ'יקו פלורס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully