וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה מוליכת הטבלה בליגת העל, גורקה: "יש כדור שלג חיובי"

4.12.2016 / 10:54

הקבוצה מהשרון רשמה את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מזה עשור, והניצחון בנהריה הפך לרביעי ברציפות. אדריאן נכנס לעניינים והמאמן מפרגן: "אם רוצים להצליח, צריכים אותו במיטבו"

one

בווידאו: הרצליה מנצחת את גלבוע/גליל

בני הרצליה ממשיכה בפתיחת העונה הנפלאה שלה. הקבוצה מהשרון גברה אמש (שבת) 72:75 על עירוני נהריה בחוץ, עלתה למקום הראשון בטבלה עם מאזן של שישה ניצחונות מול שלושה הפסדים והגדילה את רצף הניצחונות שלה בליגת העל לארבעה משחקים. השחקנים של מיקי גורקה ידעו בפעם השנייה ברציפות לצאת מפיגור ברגעי הסיום של המשחק, כש\מעל כולם הייתה הצגה של שני שחקנים - ג'ף אדריאן עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, וכרם משעור עם 15 נקודות ו-14 ריבאונדים. זאת פתיחת העונה הטובה ביותר של הרצליה מאז עונת 2006/7, אז בתום הסיבוב הראשון שמנה תשעה מחזורים, עמדה הקבוצה על מאזן של שבעה ניצחונות ושני הפסדים, במקום השני בטבלה.

שחקן בני הרצליה ג'ף אדריאן. יוסי ציפקיס
מחמאות מגורקה. אדריאן/יוסי ציפקיס

"אנחנו פשוט לא נשברים, יודעים לחזור למשחקים", סיפר הבוקר מאמן הקבוצה מיקי גורקה, שידע לנצח משחק למרות שזכה בתואר מאמן חודש נובמבר, תואר שטומן בצידו לא מעט נאחס, "הצד השלילי זה שאנחנו נכנסים לבורות, לפחות במשחקים האחרונים, אנחנו צריכים לא להגיע למצב הזה בכלל. כמו שיש כדור שלג שלילי, יש גם כדור שלג חיובי, לא יודע אם זה מזל, הקבוצה יש לה את הביטחון שהיא תעשה את הפעולות הנכונות בסוף, זה מה שקורה במשחקים האחרונים, אם רוצים להשאר איפה שאנחנו נמצאים, צריכים להעלות את הרמה שלנו".

על היכולת הטובה מאוד של אדריאן, שהגיע בתור כוכב לקבוצה, ובמשחקים האחרונים מעלה את רמתו, "היה לי ברור שייקח לג'ף זמן, כשאתה לא משחק שנה וחצי זה משפיע. אמרתי לו בתחילת העונה שהוא צריך סבלנות, וגם אנחנו צריכים סבלנות. הוא נכנס לעניינים ומרגיש הרבה יותר טוב, מרגיש יותר טוב בקבוצה וגם אנחנו עשינו התאמות שעוזרות לו להביא את היכולות לידי ביטוי. מראש שידענו שאם רוצים להצליח צריך אותו במיטבו, שמח שזה מתחיל לקרות, ואנשים מתחילים לראות את ג'ף אדריאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully