וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: החברים לקבוצה הלכו מכות - והורחקו

שחקן פרסטון אואן דויל לא מסר לג'רמיין בקפורד שרתח מזעם, השניים התעמתו, וספגו כרטיס אדום. מאמנם: "מעולם לא ראיתי דבר כזה". וגם: ג'יניאק חוגג בצורה הזויה, אוהד ווטפורד מת במהלך משחק, באלוטלי ממשיך להלהיב

צילום מסך

חסה גונב את הפוקוס ממרקיניוז

מהפנט: צפו בחגיגה ההזויה של אנדרה פייר ג'יניאק בליגה המקסיקנית

מריו באלוטלי מצטיין גם בתוך הבית

אוהד ווטפורד מת במהלך משחק

ריי בצ'לור בן ה-83 היה אחד מ-2,750 אוהדי ווטפורד שנסעו למשחק החוץ מול ווסט ברומיץ'. במהלכו עבר התקף לב, והלך לעולמו רגעים ספורים לאחר שהובהל לבית החולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ההסבר להפסד של פריס סן ז'רמן?

טוב, כנראה שאין קשר, אבל ברחבי צרפת כבר העלו את האפשרות שהתבוסה של האלופה 3:0 למונפלייה נגרמה משום שהפריסאים שכנו באותו מלון כמו המועמדות לתואר מיס צרפת, שיחולק בהמשך החודש. חלק מהנשים הנאות אף פקדו את היציעים.

עימות מוזר בפרסטון

בפיגור 2:1 מול שפילד וונסדיי אמש (שבת), בתוספת הזמן, לא מסר שחקן פרסטון אואן דויל לחברו לקבוצה ג'רמיין בקפורד, מה שהוביל לעימות אלים. השופט המופתע סקוט דאנקן בחר להרחיק את שני השחקנים שעלולים לקבל הרחקה משלושה משחקים. מאמן הקבוצה המפסידה סקוט גרייסון הודה: "ב-30 שנותי בכדורגל לא ראיתי דבר כזה. דיברתי עם שניהם והם התנצלו. זו בושה עצומה, בדרך כלל אני מגבה את השחקנים שלי אבל הפעם אני לא יכול לעשות זאת. אתה מצפה להתנהגות שכזאת בשכונה, בין ילדים בני 4 ו-5, לא משני מקצוענים. זו בדיחה, זו בושה".

שחקן פרסטון ג'רמיין בקפורד. GettyImages
עצבני. בקפורד/GettyImages

אין כמו כדורסל מכללות

  • עוד באותו נושא:
  • פרסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully