וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אלכסיס סאנצ'ס תמיד יכול להפתיע, אין הרבה שחקנים כמוהו"

מנג'ר ארסנל הילל את כוכבו שכבש שלושער ב-1:5 המוחץ על ווסטהאם, צ'מברליין: "אלכסיס היה מבריק, אתה נותן לו כדורים והוא גורם לדברים לקרות". ביליץ' עצבני: "זו השפלה גדולה"

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס. AP
מעל כולם. אלכסיס/AP

למשחק מול ווסטהאם אמש (שבת) הגיעה ארסנל עם ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. מול הפטישים התותחנים פשוט התפוצצו, הביסו 1:5 בלונדון סטדיום ועלו למקום השני, מרחק שלוש נקודות מצ'לסי.

מעולם כולם היה אלכסיס סאנצ'ס, שסיפק שלושער ובישול וזכה בסיום למחמאות ממאמנו, ארסן ונגר: "לקח לו זמן להיכנס למשחק, אבל הוא תמיד מסוגל לתת משהו מיוחד. הוא לוחם והוא שחקן עם קלאסה, אין הרבה שחקנים כמוהו. הוא תמיד יכול להפתיע ויש לו טכניקה נהדרת".

על המשחק עצמו אמר ונגר: "סיפקנו הופעה משכנעת והשגנו תוצאה טובה. יצרנו הרבה מצבים, אנחנו במומנטום טוב ונצטרך להיות במנטליות טובה כדי להמשיך אותו".

אלכס אוקסלייד צ'מברליין הוסיף: "אלכסיס היה מבריק, הוא כל כך מהיר. הוא מזכיר את סרחיו אגוארו במובנים רבים, אתה נותן לו כדורים והוא גורם לדברים לקרות. הוא שחקן מדהים וטוב שהוא בקבוצה, אנחנו קבוצת מתפרצות טובה עם מסוט ואלכסיס".

מסוט אוזיל אמר: "אני מרוצה מהתוצאה, ניצלנו את המצבים ולא נרגענו אחרי שער או שניים. אנחנו בעמדה טובה במירוץ האליפות אבל חייבים להישאר ממוקדים במטרות ולהישאר בריאים".

מנגד, המאמן המפסיד סלאבן ביליץ', שעלול לרדת מתחת הקו האדום בסיום המחזור, סיכם: "אני לא מחפש תירוצים. כן, היו לנו פציעות וטעויות, אבל לא היינו מספיק טובים. זו השפלה גדולה. אני מצטער בפני האוהדים והמועדון. אין לנו את האינטנסיביות הדרושה שהיתה לנו בעונה שעברה, אפילו לא באימונים".

מנג'ר ווסטהאם סלאבן ביליץ'. AP
אפילו באימונים זה לא עובד. ביליץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully