וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "זו לא מכבי תל אביב שאני מכיר, היא בלחץ גדול"

3.12.2016 / 20:54

שביעות רצון בהפועל אשקלון אחרי ה-0:0 נגד מכבי תל אביב. נעים: "הם החזיקו בכדור, אבל היום אין אפקט להחזקת כדור, אתה צריך ליצור מצבים. עכשיו אנחנו צריכים לחזור לנצח"

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. יוסי ציפקיס
תוצאה מחמיאה. נעים/יוסי ציפקיס

בהפועל אשקלון נרשמה הערב (שבת) שביעות רצון גדולה אחרי ה-0:0 בחוץ נגד מכבי תל אביב. הקבוצה מהדרום נותרה במקום האחרון, אבל רשמה תוצאה מחמיאה מאוד נגד קבוצת המיליונים של ג'ורדי קרויף ושוטה ארבלדזה.

מאמן אשקלון, יובל נעים, אמר: "ניסינו להקשות על מכבי תל אביב, היא בלחץ גדול. זו לא מכבי תל אביב שאני מכיר. אני חושב שהם לא יצרו מצבים. הם החזיקו בכדור, אבל היום אין אפקט להחזקת כדור, אתה צריך ליצור מצבים. היום היינו צריכים לקחת נקודה ועשינו את זה בצורה יפה".

נעים הוסיף: "אנחנו רגילים שמספידים אותנו ועד היום נתנו לזה הרבה סיבות. כולם במועדון עושים את כל מה שהם יכולים. אני שמח מאוד בשביל הרבה אנשים. זה בסך הכול נקודה, אבל נקודה טובה ואנחנו רוצים להישאר בליגה. צריך לתת מילה טובה לשחקנים, עשינו עבודה טובה בסגירות. היום, בניגוד לפעמים קודמות, לא חילקנו מתנות, היינו צריכים גם קצת מזל. זו נקודה טובה בשבילנו. צריך ליהנות היום ומחר וביום שבת יש לנו משחק שהוא כמו גמר גביע נגד בני יהודה ואנחנו צריכים לחזור לנצח כי לא ניצחנו כבר הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully