וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: המשחק בין מץ לליון הופסק בשל חזיז שפגע באנתוני לופס

שוער האורחת נפגע בדקה ה-30 בשל חפץ, שככל הנראה הושלך מיציע המארחת, והוביל את השופט לסיים את ההתמודדות. מונאקו עלתה לפסגה עם 0:5 על באסטיה, מונפלייה דרסה 0:3 את פ.ס.ז'

שחקני מונפלייה חוגגים עם פול לאן (משמאל). רויטרס
אחת התוצאות המפתיעות של העונה. פול לאן, משמאל, עם ריאד בודבוז/רויטרס

המחזור ה-16 בליגה הצרפתית נפתח עם 3:3 דרמטי בין קון לדיז'ון, והערב (שבת) סיפק הפתעה אדירה, כאשר האלופה פריס סן ז'רמן הובסה 3:0 במונפלייה. מונאקו חזרה לפסגה עם 0:5 מרשים על באסטיה, אך האירוע המזעזע של המחזור הגיע מהמפגש בין מץ לליון, שהופסק בשל השלכת חזיז לעברו של שוער האורחת, אנתוני לופס בדקה ה-30. הפורטוגלי של ליון שכב על הדשא כאשר חזיז שהושלך ככל הנראה מהיציע של אוהדי מץ התפוצץ לצדו. עדיין לא ברור מה היא הפגיעה שנגרמה ללופס, אך שופט המשחק בחר להפסיק את המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לופס נפגע על כר הדשא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מונפלייה - פריס סן ז'רמן 3:0

שמונה ימים לפני משחק הצמרת מול המוליכה ניס, פריס סן ז'רמן איבדה נקודות יקרות באופן לא צפוי. האלופה יצאה לסטאד דה לה מוזון, למפגש עם קבוצה שניצחה רק פעם אחת בששת משחקיה האחרונים, אך הושפלה עם הפסד ראשון אחרי כחודשיים וחצי. מונפלייה הצליחה להצר את צעדיו של אדינסון קבאני, ובדקה ה-42 גם עלתה ליתרון עם הקפצה יפה של הקשר השמאלי פול לאן. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, הגיע שער לא פחות יפה, כשהכישרון בן ה-21 אליאס סחירי סובב נהדר פנימה מ-18 מטרים. התבוסה הושלמה בדקה ה-80, כשהאלג'יראי ריאד בודבוז יצא למתפרצת יחיד ושחרר בעיטה מפתיעה מ-20 מטרים אל הרשת של אלפונס אראולה. פ.ס.ז' עם ההפסד הכי גבוה שלה בכל המסגרות מאז התבוסה 3:0 בקלאסיקו מול מארסיי בנובמבר 2011.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פול לאן שחקן מונפלייה כובש מול אלפונס אראולה שוער פריס סן ז'רמן, משמאל סרז' אורייה. רויטרס
פול לאן מקפיץ לרשת של אלפונס אראולה/רויטרס

מונאקו - באסטיה 0:5

אחרי המעידה מול דיז'ון במחזור האחרון, הקבוצה מהנסיכות חגגה עם ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים בכול המסגרות והיא שבה אל המקום הראשון בשל יחסים שערים עדיף על ניס. קיליאן אמבפה פתח את החגיגה עם שער אחרי עשר דקות, תומא למאר (66) הכפיל מבישול של רדאמל פלקאו, שהוסיף את השלישי אחרי 120 שניות. למאר הודה לאל טיגרה, שהעלה את המאזן שלו לצמד בדקה ה-73 וכבש את השביעי שלו העונה. חשבתם שזה נגמר? למאר חתם הופעה מהפנטת עם בישול נוסף, הפעם לגידו קאריז'ו, שחתם את ההצגה בדקה ה-79. המארחת עם הפסד שמיני העונה והיא במקום ה-17.

בורדו - ליל 1:0

האורחת חגגה ניצחון ליגה שני ברציפות והיא עם 17 נקודות, בזכות שער של ניקולא דה פריביל בדקה ה-44. בורדו איבדה הזדמנות לעקוף את ליון והיא עם הפסד רביעי העונה.

משחקים נוספים:

אנז'ה - לוריין 2:2
לאנז'ה: פמארה דיידיו (26 בפנדל), שייח' אנדוי (58). ללוריין: סילבן מארבו (23), עבדול מאג'יד וואריס (66)

גנגאן - נאנט 0:2
לגנגאן: ג'ימי בריאן (22), יאניס סאליבור (63)

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
לוהט. פלקאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully