וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "ראיתי הרבה אופי", פפ לעג לשופט והגן על אגוארו

מאמן צ'לסי פרגן בסיום הניצחון על סיטי: "תמיד יכול לסמוך על ססק". גווארדיולה סירב ללחץ את ידו של פברגאס והגן על המורחק: "בסה"כ שיחק חזק". סטונס: "היינו צריכים לנצח 1:3"

וויליאן (מימין) עם דויד לואיז שחקני צ'לסי מקדישים את השער להרוגי אסון שאפקואנסה. רויטרס
מחווה מרגשת. וויליאן ודויד לואיז/רויטרס

צ'לסי ומנצ'סטר סיטי הציגו היום (שבת) את אחד המשחקים המהנים של העונה בפרמיירליג, ובסיומו ניצחו הבלוז 1:3 גדול, שמרו על הפסגה והגדילו את הפער מסיטי לארבע נקודות. קרב המוחות בין שניים מהמאמנים הבכירים הסתיים בנוקאאוט של אנטוניו קונטה על פפ גווארדיולה. אומנם סיטי שלטה לחלוטין במשחק, שבו עלתה ליתרון משער עצמי של קייהיל, אבל שחקניו של פפ החמיצו שוב ושוב (כולל החמצת העונה של דה בראונה, שמחמישה מטרים מול שער חשוף הפציץ למשקוף), וצ'לסי עקצה שלוש פעמים במתפרצות קטלניות, כשקוסטה, וויליאן והזאר כבשו שלושה שערים כדי להשלים מהפך גדול וניצחון חשוב, שמהווה הצהרה. וויליאן, אגב, חגג את הכיבוש כשהניף סרט של שאפקואנסה, בצוותא עם ברזילאי נוסף - דויד לואיז.

בסיום המשחק נרשמה מהומה גדולה, וסיטי סיימה את המשחק בתשעה שחקנים. מי שהצית את האש היה קון אגוארו, שהרבה להחמיץ כל המשחק, ומרוב תסכול לפני הסיום ביצע עבירה אלימה על דויד לואיז וספג כרטיס אדום, כשנכנס בגסות לברכו. שחקני שתי הקבוצות החלו להתעמת זה עם זה, ופרננדיניו הלם בססק פברגאס וספג אדום גם הוא. צילומי הטלוויזיה הראו שססק היה הראשון לסטור בפניו של הברזילאי, ויהיה מעניין לראות אם הקשר הספרדי ייענש.

מהומה בין שחקני צ'לסי ושחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מהומה גדולה בסיום/GettyImages

כך או כך, קונטה רשם ניצחון שמיני ברציפות, והוא המאמן הראשון בצ'לסי שרושם שמונה ניצחונות רצופים מאז ז'וזה מוריניו (שניצח תשעה ברציפות ב-2006/07). זו הפעם הראשונה שסיטי מפסידה בבית אחרי שהיא מוליכה מאז אפריל 2009 (3:1 לפולהאם). דייגו קוסטה הלוהט, שכבש את שער השוויון, כבש שער 70 ב-103 הופעות במשחקי הליגה באנגליה ובספרד.

"זה היה משחק קשה מאוד ופתוח עד שריקת הסיום", סיכם קונטה, "שתי הקבוצות הגיעו להרבה מצבים. ראיתי הרבה אופי מהשחקנים שלי וזה מאוד חשוב. ססק? הוא שיחק טוב - אני יודע שאני תמיד יכול לסמוך עליו".

מנצ'סטר סיטי החזיקה בכדור 61 אחוזים מהזמן מול 39 אחוזים של צ'לסי. היו לה 9 קרנות מול 2, אבל היא לא הייתה מדויקת. התכולים בעטו 14 פעמים לשער, 5 מהן למסגרת, אבל מצאו את הרשת רק פעם אחת. צ'לסי בעטה למסגרת 4 פעמים וכבשה 3 שערים.

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:3 בחוץ את מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
שחקני צ'לסי חוגגים. GettyImages
הצהרת כוונות. צ'לסי חוגגת/GettyImages

זו הייתה הפעם הראשונה מאז אפריל 2009, בה מנצ'סטר סיטי מפסידה משחק בית בו היא הוליכה. אז היא נכנעה בתוצאה זהה לפולהאם. בסיום השחקנים שלה איבדו שליטה; קון אגוארו ביצע עבירה מכוערת על דויד לואיז, פרננדיניו תפס את ססק פברגאס בגרון ושניהם הורחקו. "הציעו לי לבוא לאמן במדינה הזו ואני נהנה, אבל אני לא מבין את התהליך פה", אמר גווארדיולה, בביקורת על השופטים, "גם אגוארו וגם לואיז שיחקו חזק, זה הכל". המאמן, אגב, נתפס לעיני המצלמה כשהוא לועג לשופט אנתוני טיילור, ומסמן עם אגודליו מעלה בסרקסטיות לאחר אחת ההחלטות. בסיום המשחק סירב ללחוץ את ידיהם של ססק פברגאס (אותו אימן בברצלונה) וססאר אספיליקואטה.

כך או כך, הקבוצה של גווארדיולה ממשיכה להראות חוסר יציבות. אוטמנדי הכבד נכנע שוב ושוב בהגנה לשחקני צ'לסי, וסיטי הצליחה לשמור על רשת נקייה רק בשניים מתוך 14 משחקי הליגה תחת גווארדיולה. המאמן ביצע היום שישה שינויים בהרכב בהשוואה למשחק הקודם (מול ברנלי), וסיטי פתחה העונה עם 46 שחקנים שונים בהרכב - הכי הרבה בליגה.

למרות הביקורת על השופט, פפ אמר: "הפסדנו בגלל שהחמצנו, לא בגלל השופט. הגישה של צ'לסי למשחק הייתה שונה. לא ציפיתי שהם יגיעו ל-25 מצבים, אבל הם הגיעו רק לשלושה והם כבשו בשלושתם. שיחקנו טוב מאוד, אבל לא היינו מספיק חזקים בתוך הרחבה".

בלם סיטי, ג'ון סטונס, סיכם: "כולנו מרגישים רע עם ההפסד הזה, קשה לקבל אותו. התוצאה לא משקפת את מה שהיה על כר הדשא, לדעתי אם כבר אנחנו אלה שהיו צריכים לנצח 1:3. אם היינו מנצלים את המצבים שלנו בתחילת המחצית השנייה, זה היה סיפור שונה לגמרי".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
זועם. גווארדיולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully