וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה מוכנה לקרב המאמנים הגדול, פפ: "קונטה ואני קצת דומים"

המפגש בין סיטי לצ'לסי (ש', 14:30, ספ' 2) יהיה גם הקרב הראשון בין המאמנים. באנגליה מתכוננים ל"סצנת הפתיחה של המאבק בין המוחות המבריקים של הפרמיירליג", בזמן שהם מחמיאים זה לזה

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מצ'אפ מסקרן. פפ/GettyImages

החל מהקיץ האחרון, פפ גווארדיולה ואנטוניו קונטה הם שותפי גורל. שני המאמנים הגיעו לאנגליה באותו זמן, כל אחד כדי לשקם מועדון אחר, ובינתיים התוצאות לא רעות בכלל: צ'לסי של המאמן האיטלקי מוליכה את הפרמיירליג, בעוד מנצ'סטר סיטי של הקטאלוני עם נקודה פחות ממנה במקום השלישי. מחר (14:30, ישיר בספורט 2) סוף סוף נקבל את קרב המוחות הראשון העונה בין השניים, כשהתכולים יארחו את הבלוז באיתיחאד. בתקשורת האנגלית מתכוננים למה שברשת 'סקיי' מגדירים כ"סצנת הפתיחה למאבק בין שני המוחות המבריקים החדשים באנגליה", ומצפים לקרב טקטי של ממש.

בינתיים השניים חולקים מחמאות זה לזה. גווארדיולה אמר לקראת המשחק כי "אנטוניו אחד המאמנים הטובים בעולם, אין ספק בזה בכלל. אני חושב במובנים רבים אנחנו עוברים אותו תהליך, במיוחד עכשיו כששנינו באנגליה. במקרה של אנטוניו זה לא משנה אם מדובר בנבחרת איטליה, בקבוצה מהסרייה A או בצ'לסי - תמיד רואים את טביעת האצבע אצלו. אולי צ'לסי התחילה לא כל כך טוב, אבל הם בכושר פשוט נהדר".

קונטה הוסיף דברים ברוח דומה ואמר ש"אולי לוקח זמן לספוג את השיטה של פפ, אבל סיטי נראית כבר עכשיו הרבה יותר טוב ביחס לעונה שעברה". שחקן נוסף שיעמוד במרכז העניינים, שוב צריך לומר, הוא קווין דה בראונה, שנזנח על ידי צ'לסי והפך לכוכב במנצ'סטר יונייטד. "קווין שיחק בצ'לסי בעבר, חבל שהיום לא שחקן שלי. אני מאחל לו את הקריירה הכי טובה שיכולה להיות, אבל רק אחרי המשחק מולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully