וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצומת של עומרי כספי: לאן הולכת קריירת ה-NBA של הישראלי?

הדילמה בנוגע ליעד הבא, השיקולים שמנחים את סקרמנטו והאפשרות שיעבור יחד עם קאזינס. על רקע הדיווח הבלעדי בוואלה! ספורט על הניסיון של וושינגטון לצרף את כספי, סקרנו את האפשרויות

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. רויטרס
איך זה ייגמר? כספי/רויטרס

עומרי כספי חתום על נתון סטטיסטי נדיר למדי: אחרי 473 משחקים ב-NBA הוא עדיין לא רשם ולו הופעת אחת בפלייאוף, מה שהופך אותו לשחקן הכי ותיק בליגה ללא כל ניסיון בפוסט-סיזן. זו כנראה הדילמה הגדולה ביותר של עומרי כספי בהגיעו לצומת הדרכים בו הוא מצוי כרגע: מצד אחד, הישראלי הראשון ב-NBA כבר משתוקק לשחק בקבוצה מנצחת. מצד שני, מדובר בעונת חוזה עבורו, כך שמעבר למקום טוב ואיכותי יותר לא בהכרח יאפשר לו לבלוט ולהשיג חוזה משופר.

בסוף השבוע דווח בארצות הברית כי הקינגס איפשרו לכספי להתחיל לחפש קבוצות שתהיינה מוכנות להביא אותו במסגרת טרייד כלשהו. על אף העובדה שכספי יצא מההקפאה במשחקים האחרונים, שב לרוטציה ואפילו השמיע אמירות מרוככות בנוגע לדייב ייגר ("בתחילת העונה לא עשיתי מספיק כדי להרוויח את האמון שלו", אמר אחרי ההפסד ליוסטון, בו קיבל 28 דקות), נדמה כי הפורוורד עדיין מגשש את דרכו החוצה.

בדרך ליעד חדש? וושינגטון פועלת להעברתו של עומרי כספי
יוסטון חוגגת, דריימונד כועס, לברון מוכן לשלם: סיכום הלילה ב-NBA

עומרי כספי, דמרכוס קאזינס, סקרמנטו קינגס. AP
עסקת חבילה? קאזינס עם כספי/AP

לכספי לא יהיה קל לעבור למקום שליבו חפץ: הקינגס אמנם אישרו לו לחפש טרייד, אבל במקביל מדווחים בארצות הברית שהם עדיין שוקלים לבצע טרייד גדול, אולי על דמרקוס קאזינס ואולי על רודי גיי, שכספי יכול להיות חלק ממנו, אם ירצה או לא.

כפי שפרסמנו הבוקר (שישי), וושינגטון כבר פועלת כדי להעביר את כספי לשורותיה, מה שאולי מרמז לאן נושבת הרוח מבחינתו: הוויזארדס רחוקים מלהיות מועמדים לפלייאוף העונה, בטח בהתחשב ביכולת הבינונית שהם מציגים בחלקה הראשון, אך מצבת הפורוורדים הדלה יחסית שלהם יכולה לתת לכספי יותר דקות משחק. אוטו פורטר הוא הסמול פורוורד הבכיר בסגל של סקוטי ברוקס (14.5 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק העונה), אך הוא עדיין לא נחשב לבכיר בליגה בעמדה שלו. גם המחליף קלי אוברה לא מממש את הפוטנציאל.

יחד עם זאת, אם כספי אכן יתגלגל לוושינגטון, הוא עלול להיתקל בסיטואציה קבוצתית דומה להפליא לזו שחווה בסקרמנטו: גם הוויזארדס סובלים מבעיות רבות מחוץ למגרש, בעיקר בשל היחסים הרעועים בין שני הכוכבים ג'ון וול ובראדלי ביל. מאזנם (11:6) מספיק למקום ה-13 בלבד במזרח, מרחק שלושה שניים וחצי ניצחונות מדטרויט שממוקמת במקום השמיני.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בארדלי ביל עם ג'ון וול שחקני וושינגטון וויזארדס. GettyImages
קבוצה מסוכסכת, בדיוק כמו סקרמנטו. וול וביל/GettyImages

מבין הספוקלציות הרבות שהועלו בנוגע לקבוצות אפשריות שיהיו מעוניינות בכספי, גם שמה של אינדיאנה עלה בתקשורת האמריקאית. בכלי התקשורת המקומיים הציעו את כספי בתור אופציה וציינו ש"בהתחשב בהיסטוריית הפציעות של סי.ג'יי מיילס ובצורך של הפייסרס בשחקנים מהירים עם קליעה טובה, כספי יכול להיות אופציה מצוינת".

אחת האופציות היא שכספי יעבור לקבוצה אחרת במסגרת טרייד בקנה מידה גדול שיכלול גם את חברו הטוב דמרקוס קאזינס. לעת עתה נראה שבוסטון היא המתעניינת העיקרית והקונקרטית ביותר, אחרי שחיזרה אחריו זמן רב. באתר Boston.com העלו אופציות רבות לטריידים שיעבירו את קאזינס לסלטיקס ויכללו גם את כספי. בין הטריידים שהוצעו: ג'יילן בראון, מרכוס סמארט, אמיר ג'ונסון ובחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב תמורת קאזינס, כספי ובן מקלמור, עוד שחקן שלא ממש מצליח לבלוט העונה תחת דייב ייגר. אופציה נוספת: אייברי בראדלי, ג'יילן בראון, אמיר ג'ונסון ומרכוס סמארט תחת קאזינס, אפללו וכספי.

עוד מוקדם לדעת איך זה יסתיים, אבל נראה שיהיו התפתחויות בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully