וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו רוזברג הדהים את הפורמולה 1: "אני פורש, הגעתי לפסגה"

חמישה ימים בלבד אחרי שזכה באליפות הראשונה בקריירה שלו, הגרמני בן ה-31 פרסם הודעת פרישה: "החלום שלי היה להיות אלוף הפורמולה 1. טיפסתי על ההר וזה מרגיש כמו מהלך נכון"

ניקו רוזברג פורמולה 1. GettyImages
אף אחד לא ראה את זה מגיע. רוזברג/GettyImages

הלם בעולם הפורמולה 1: ניקו רוזברג הגרמני, שרק ביום ראשון זכה באליפות הראשונה בקריירה שלו, אחרי שניצח בסיום עונה דרמטי במיוחד את לואיס המילטון, חברו לקבוצת מרצדס ואלוף השנתיים הקודמות, הודיע בפתאומיות על פרישה מהסבב.

הגרמני בן ה-31, שרשם 23 ניצחונות ו-57 פודיומים בקריירה, ניצח השנה בתשעה מ-21 המרוצים שנערכו וסיים עם 385 נקודות לעומת 380 של יריבו/חברו הבריטי.

בהודעה הרשמית שפרסם רוזברג נמסר: "ב-25 השנים שלי במרוצים, החלום שלי היה להיות אלוף הפורמולה 1. עבדתי קשה, דרך כאבים והקרבה. זו תמיד הייתה המטרה שלי ועכשיו השגתי אותה. טיפסתי על ההר, אני בפסגה ולכן, הפרישה הזו מרגישה כמו המהלך הנכון. אני מודה מקרב לב לכל מי שתמך בי ועזר לחלום הזה להתגשם.

העונה האחרונה הייתה קשה מאוד. דחפתי קדימה כמו משוגע בכל תחום אחרי אכזבות השנתיים האחרונות. זה נתן לי מוטיבציה להגיע לרמות שמעולם לא הגעתי אליהם עד כה וכמובן שזה השפיע על האנשים שאני אוהב, המשפחה כולה שנאלצה להקריב ולהתייצב מאחוריי בדרך להשגת המטרה. לקחתי את ההחלטה הזו ביום שני בבוקר שאחרי המרוץ האחרון. אני רק רוצה ליהנות מהרגע הזה ואחר כך, אמשיך לתחנה הבאה ואראה מה יש שם עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully