וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שלושער ובישול לאלכסיס סאנצ'ס ב-1:5 של ארסנל על ווסטהאם

הצ'יליאני פרגן לאוזיל והגיע ל-11 שערי ליגה עם הצגה גדולה, אוקסלייד צ'מברליין הוסיף והתותחנים במקום השני. קיין כבש צמד ב-0:5 של טוטנהאם על סוונסי, לסטר הפסידה 2:1 לסנדרלנד

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
נתן שואו. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

המחזור ה-14 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך, ומלבד ניצחונה של צ'לסי על מנצ'סטר סיטי, נערכו עוד מספר מפגשים מסקרנים. ארסנל עלתה למקום השני עם הצגה של אלכסיס סאנצ'ס ב-1:5 על ווסטהאם בחוץ, טוטנהאם התאוששה מההפסד בדרבי הלונדוני והביסה את סוונסי, קריסטל פאלאס גברה על סאות'המפטון והאלופה לסטר סיטי ספגה הפסד נוסף, הפעם בסנדרלנד.

גבריאל שחקן ארסנל מקבל טיפול על הדשא. רויטרס
נפגע פעמיים וחזר. גבריאל/רויטרס

ווסטהאם - ארסנל 5:1

אחרי ההדחה מגביע הליגה, התותחנים סיפקו הצגה גדולה ונותרו ללא הפסד בפרמיירליג מאז מחזור הפתיחה, בדרך אל המקום השני. אלכסיס סאנצ'ס היה הכוכב הבלתי מעורער של המשחק. הצ'יליאני התחיל עם פרגון למסוט אוזיל שכבש שער קל בדקה ה-24, כבש במבצע אישי מבריק של עוצמה וטכניקה (72) והשלים שלושער (80 ו-86 מעמדת נבדל) כדי להגיע ל-11 שערי ליגה ולהשתוות לדייגו קוסטה בראש טבלת המבקיעים. אלכס אוקסלייד צ'מברליין הצטרף לחגיגה (84) אחרי שאנדי קארול צימק (83). ווסטהאם המאכזבת סופרת חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ונמצאת כרגע רק נקודה מעל הקו האדום. את ארסנל היא לא ניצחה בבית כבר עשור שלם. למרות רשימת הפצועים הארוכה, ארסן ונגר נותר מרחק שלוש נקודות מהפסגה.

דקה 7: פציעה מוקדמת של קולינס, ארבלואה נכנס במקומו להגנת ווסטהאם.

דקה 24: גול! אוגבונה איבד כדור ברשלנות ואלכסיס דהר קדימה, נכנס לרחבה ופרגן בצורה יפה לאוזיל שגלגל לרשת החשופה. 0:1 לארסנל.

דקה 45: גבריאל נחת לא טוב על ברך שמאל ונזקק לטיפול. ארסנל גם כך סובלת מפציעות של שלושת המגנים הימניים, אך הברזילאי המשיך.

דקה 69: הצלה כפולה של רנדולף. השוער האירי של ווסטהאם עצר עם הרגל ניסיון ראשון של ראמזי והדף מיד את בעיטת היעף של אוזיל.

דקה 72: גול! מבצע אישי גדול של אלכסיס, שאחרי הבישול הוסיף גם שער. הצ'יליאני דהר לבדו, ניער בכוח את מסואקו, השאיר מאחור גם את אוגבונה ומזווית קשה בצד ימין בעט פנימה. שער ליגה תשיעי לאלכסיס, 0:2 לארסנל.

דקה 80: גול! אלכסיס הנהדר שוב התגבר בקלות על אוגבונה ובעט כדור שטוח מ-17 מטרים אל הרשת. ה-10 שלו בליגה, 0:3 לארסנל.

דקה 83: גול! פאייה סובב כדור חופשי נהדר למשקוף, המחליף קארול היה על הריבאונד ונגח פנימה. ווסטהאם צימקה ל-3:1.

דקה 84: גול! הרביעי של האורחים. אוקסלייד צ'מברליין סובב כדור נהדר מ-20 מטרים, רנדולף לא הגיע והוציא עוד כדור מהרשת. 1:4 לארסנל.

דקה 86: גול! הקונצרט של אלכסיס הושלם, עם עזרה קלה מצוות השיפוט. אוקסלייד צ'מברליין שלח אותו לעמדת נבדל ברורה, אבל הדגל לא הורם והצ'יליאני הטעה את השוער ובעט בקלילות פנימה. שלושער גדול של אלכסיס, 1:5 לארסנל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מסוט אוזיל שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
שמונה שערים בכל המסגרות - כמו בכל העונה שעברה. מסוט אוזיל/רויטרס

טוטנהאם - סוונסי 0:5

ניצחון מרשים לתרנגולים, והשני שלהם בלבד ב-11 המשחקים האחרונים. הארי קיין, שהאריך את חוזהו במועדון בשבוע החולף, כבש בפנדל את השער הראשון בדקה ה-39, לאחר שדלה עלי הוכשל ברחבה. המארחת הצליחה להכפיל עוד לפני המחצית, כשיונג-מין סון כבש בבעיטת יעף נהדרת מתוך הרחבה לאחר שהכדור נהדף על ידי הגנת סוונסי. בדקה ה-49 קיין השלים צמד אישי. יונג-מין סון הפעם בתפקיד המבשל, השאיר לו כדור טוב והחלוץ האנגלי לא התבלבל ובעט טוב לרשת של פביאנסקי. השער הרביעי הגיע בדקה ה-70, כשפביאנסקי הצליח להדוף הזדמנות של דלה עלי, אך אריקסן נגח פנימה את הריבאונד. הדני השלים צמד אישי בתוספת הזמן, כשבעט באלגנטיות מתוך הרחבה כדור שטוח לפינה הימנית. הברבורים לא מצליחים למנף את ה-4:5 על קריסטל פאלאס מהמחזור הקודם והם עדיין שקועים מתחת לקו האדום.

שחקן טוטנהאם הארי קיין עם סרט שחור לזכר הרוגי שאופוקאונסה. GettyImages
צמד לאחר הארכת החוזה. קיין/GettyImages

קריסטל פאלאס - סאות'המפטון 0:3

אחרי רצף של שישה הפסדים, הלונדונים השיגו ניצחון חשוב שהעניק להם קצת אוויר לנשימה בתחתית. השער הראשון הגיע בדקה ה-33 לאחר טעות איומה של פרייזר פרוסטר. שוער האורחת לא הצליח להרחיק כדור פשוט, וכריסטיאן בנטקה לא התקשה וכבש מול שער חשוף את היתרון. הבליץ נמשך שלוש דקות לאחר מכן, כשהגנת סאות'המפטון לא הצליחה להסתדר עם כדור קרן, וג'יימס טומקינס הצליח להסתנן ולכבוש מקרוב את השני. חמש דקות לסיום זה הפך לתבוסה, כשבנטקה כבש את השלישי מקרוב והשלים צמד. יריבת הפועל באר שבע באירופה מפסידה לאחר תקופה טובה בה רשמה שני ניצחונות רצופים והעפילה לחצי גמר גביע הליגה.

כריסטיאן בנטקה שחקן קריסטל פאלאס חוגג. GettyImages
ניצחון חשוב במאבקי התחתית. כריסטיאן בנטקה/GettyImages

סנדרלנד - לסטר 1:2

האלופה ממשיכה לצנוח, והערב היא הפסידה בפעם השלישית בחמשת במשחקים האחרונים שלה בליגה, כשבשניים הנוספים היא סיימה רק בתיקו. המארחת היתה טובה יותר, שלטה במשחק והצליחה לסכן יותר את השער. בדקה ה-64 הצדק נעשה, משער עצמי של רוברט הות. כדור קרן של לארסון הגיע לראשו של אניצ'בה שדחק לאיזור המסוכן, ועם הברך הגרמני הסיט את הכדור לשערו שלו. ג'רמיין דפו סגר את הסיפור בדקה ה-77 עם בעיטה שטוחה מתוך הרחבה. שינג'י אוקזאקי הצליח רק לצמק בדקה ה-80 מבישול של דמארי גריי. ניצחון חשוב מאוד לסנדרלנד שנחלצת מהמקום האחרון, לסטר מתקרבת לקו האדום.

שחקני סנדרלנד חוגגים. GettyImages
כבר לא אחרונים. שחקני סנדרלנד חוגגים/GettyImages

משחקים נוספים

סטוק סיטי - ברנלי 0:2
לסטוק: ג'ונתן וולטרס (20), מארק מונייסה (35).

ווסט ברומיץ' - ווטפורד 1:3
לווסט ברומיץ': ג'וני אוואנס (16), כריס ברנט (34), מאט פיליפס (90). לווטפורד: כריסטיאן קבאסלה (60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully