וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנואה שרדה מותחן בגביע האיטלקי, ניצחון לריאל סוסיאדד בגביע המלך

הקבוצה של איבן יוריץ' איבדה יתרון 0:2 מול פרוג'יה ונגררה להארכה בדרך ל-3:4 ולשמינית הגמר, פאנדב (צמד), סימאונה ונינקוביץ' כבשו. הבסאקים גברו 1:3 על ויאדוליד, גם בילבאו ניצחה

שחקן גנואה ג'יו סימאונה. רויטרס
שוב פתח בסערה. סימאונה/רויטרס

ברחבי אירופה נמשכים הערב (חמישי) משחקי הגביע. גנואה העפילה לשמינית הגמר באיטליה אחרי 3:4 מרתק על פרוג'יה, בולוניה הצטרפה אליה בזכות 0:2 על ורונה. בספרד ריאל סוסיאדד ניצחה 1:2 את ויאדוליד במשחק הראשון של שלב 32 האחרונות בגביע המלך, אתלטיק בילבאו גברה 1:2 על סנטאנדר.

גנואה - פרוג'יה 3:4 (אחרי הארכה)

הקבוצה של איבן יוריץ' הגיעה אחרי הניצחון הסנסציוני על יובנטוס בליגה ופתחה את עם שער מהיר של ג'יו סימאונה (3) שגם את המשחק מול הגברת הזקנה פתח בסערה עם שער באותה דקה. גוראן פאנדב, שטרם מצא את הרשת העונה בליגה ,כבש פעם שנייה ברצף בגביע בדקה ה-37 ונראה היה שגנואה משייטת לשמינית הגמר, אך הקבוצה מהליגה השנייה לא ויתרה. רונאלדו ביאנצ'י (53) וג'ין ארמל דרולה (63) קבעו שוויון ושלחו את המשחק להארכה. פאנדב השלים צמד והרגיע את הקבוצה שלו בדקה ה-100 וניקולה נינקוביץ' (116) סגר עניין לפני שסטפנו גוברטי צימק בפנדל על סף שריקת הסיום.

בולוניה - ורונה 0:4

הרוסובלו הצליחו להעפיל לשמינית הגמר בעיצומה של תקופה לא קלה ואחרי ניצחון אחד בלבד בתשעה המשחקים האחרונים. פדריקו די פרנצ'סקו, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל פציעה, העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-31 ואנתוני מונייה, שממעט לקבל הזדמנויות בליגה, הכפיל בחלוף שמונה דקות והוסיף עוד אחר בדקה ה-86. אמיל קראפט חתם (90).

איניגו מרטינס שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
בדרך לשלב הבא. מרטינז/רויטרס

ויאדוליד - ריאל סוסיאדד 3:1

הבאסקים השיגו מקדמה רצינית לקראת הגומלין הביתי ונמצאים בדרך לשמינית גמר הגביע. איניגו מרטינז העלה אותם ליתרון כבר בדקה ה-7, אך חיימה מאטה (14) דייק מהנקודה הלבנה והחזיר את הקבוצה מליגת המשנה לעניינים. חואנמי, שגול יתרון שלו מול ברצלונה במחזור הליגה האחרון נפסל שלא בצדק, החזיר את היתרון לסוסיאדד (61) וקבע את תוצאת הסיום עם השני שלו בדקה ה-74.

סנטאנדר - אתלטיק בילבאו 2:1

אחרי שהפסידה ביום ראשון לראשונה אחרי חמישה משחקים ראשונים בכל המסגרות, בילבאו התאוששה עם ניצחון חוץ בגביע על הקבוצה שממוקמת שנייה בליגה המשנה. ראול גרסיה, שנמצא בכושר מצוין, הבקיע צמד כבר במחצית הראשונה (11, 28) ובסך הכל כבש שישה שערים בשבעת המשחקים האחרונים, חאבייר קובו פנה (23) איזן זמנית והשאיר למארחת סיכוי להפוך את התוצאה בגומלין בסאן מאמס.

משחקים נוספים:

חימנסטיק - אלאבס 3:0
לאלאבס: גייצקה טוקיירו פינדו (15, 52), כריסטיאן סנטוס (63).

הואסקה - לאס פלמאס 2:2
להואסקה: חוסה קמאצ'ו (65), אגילרה (71), ללאס פלמאס: פליקס אסדרובל (11, בפנדל), הרנאן (53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully