וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי אשדוד/באר טוביה עלתה לרבע הגמר

הקבוצה של טפירו פתחה רע מול מוליכת הלאומית מכבי רעננה, אבל בזכות מחצית שנייה של 27:52 ניצחה 60:78 ועלתה אל שלב שמונה הגדולות. צ'ייס סימון קלע 17. טפירו: "ידעתי שיהיה משחק קשה"

גיא לביא שחקן מכבי רעננה (ימין) מול צ'ייס סימון שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. מגד גוזני
לביא מול סימון/מגד גוזני

מכבי אשדוד/באר טוביה עלתה היום (חמישי) לרבע גמר גביע המדינה בכדורסל. הקבוצה של מאיר טפירו התאוששה משני הפסדי הליגה האחרונים, מול מכבי חיפה ומכבי ראשון לציון, עם 60:76 מול מכבי רעננה מוליכת הלאומית, שם היא מעמידה מאזן מרשים של 1:6. אגב, המשחק הוקדם בשל העובדה שברעננה משחקים שני שחקנים מנבחרת הנוער של ישראל, שתשתתף בקרוב בטורניר שנדחה מהקיץ.

הקבוצה של טפירו נראתה רע בתחילת המשחק וירדה אל המחצית בפיגור 33:24, אבל הצליחה לנצח בזכות מחצית שנייה פנטסטית של 27:52. צ'ייס סימון הוביל את קלעי אשדוד/באר טוביה עם 17 נקודות, ג'ייק כהן קלע 15 והוסיף 9 ריבאונדים, אד דניאל הוסיף 14 וקלט 10 ריבאונדים. יפתח זיו קלע 9. סמואל גיבנס הוביל את קלעי המפסידה עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים, גיא לביא קלע 11 וג'ושוע הרסטון הוסיף 9 ו-7 ריבאונדים.

טפירו אמר לאחר המשחק: "השתחררנו מהלחץ, במחצית הראשונה היינו לחוצים. היינו קפואים. במחצית השנייה השתחררנו, הלכנו לצבע, תקפנו את המקומות שרצינו לתקוף מההתחלה. אני שמח שניצחנו כי אלה משחקים קשים מאוד. אני גאה בשחקנים על המחצית השנייה".

מאמן רעננה ושחקן העבר ברק פלג אמר: "הרבע האחרון שלנו היה לא טוב. רואים את ההבדלים באינטנסיביות והעומק של אשדוד, זה מה שהכריע. חסרו לי כלים התקפיים מעוד כמה שחקנים. זה אתגר חשוב בשבילנו, אמרתי לשחקנים שכשאנחנו על המגרש זה לא ליגות שונות, זה חמישה מול חמישה. היו לנו ניסיונות, אבל אשדוד הולכת הלאה ואנחנו נמשיך בעניינים שלנו בליגה".

מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. מגד גוזני
מאיר בעל הנס טפירו עם ניצחון נינוח/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully