וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג שמרה על הפסגה, ניצחונות לבאיירן ודורטמונד

הקבוצה ממזרח גרמניה איבדה את הפסגה ליום אחד, אבל חזרה אליה עם ניצחון שמיני ברציפות, הפעם 1:2 על שאלקה. באיירן גברה על מיינץ 1:3 ביום שישי, דורטמונד הביסה את גלדבאך 1:4

שחקני ר.ב לייפציג. GettyImages
33 נקודות מ-39 אפשריות. לייפציג/GettyImages

המחזור ה-13 בבונדסליגה נפתח כבר הערב (שישי), עם ניצחון 1:3 של באיירן מינכן על מיינץ. בשבת נערכים שישה משחקים נוספים, כשבמוקד עמד ה-1:4 הגדול של בורוסיה דורטמונד מול בורוסיה מנשנגלדבאך וכמובן המפגש המסקרן בין שתי הקבוצות החמות ביותר בליגה, ר.ב. לייפציג ושאלקה.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
כבש מהנקודה הלבנה. ורנר/GettyImages

ר.ב לייפציג - שאלקה 1:2

עוד ניצחון למוליכת הטבלה הלוהטת, שאיבדה את המקום הראשון לקצת פחות מ-24 שעות וידעה להשתלט עליו בחזרה. טימו ורנר כבש בפנדל כבר בדקה השנייה, אבל סיאד קולאשינץ איזן בדקה ה-31. לצערו, הבוסני כבש שער עצמי בדקה ה-47 ולמעשה הכריע את המשחק. שאלקה התייצבה למשחק אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון ושלושה ניצחונות רצופים, אבל לא יכלה לרכבת ממזרח גרמניה, שרשמה ניצחון שמיני רצוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תומאס מולר חוגג עם שחקני באיירן מינכן. רויטרס
מולר, רובן וריברי חוגגים/רויטרס

מיינץ - באיירן מינכן 3:1

הבווארים ממשיכים לנצח גם מבלי שהם מציגים יכולת מרשימה במיוחד, ולפחות עד מחר, אז ר.ב לייפציג המפתיעה תשחק, זה מספיק כדי לחזור למקום הראשון. ג'ון קורדובה העלה את מיינץ ליתרון מפתיע כבר בדקה הרביעית, אבל באיירן הראתה הרבה אופי והחזירה את העניינים לשליטה עם צמד מהיר של רוברט לבנדובסקי (8) ואריאן רובן (21), שעוד קודם לכן סידר לחלוץ הפולני את הראשון עם בישול מצוין. לבנדובסקי קינח עם שער נוסף בתוספת הזמן. ניצחון חמישי ברציפות לבאיירן על מיינץ בחוץ, המארחת נותרה עם 17 נקודות אחרי 13 מחזורים.

שחקני בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חגיגה בצהוב-שחור/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:4

מרקו רויס פתח לראשונה העונה בהרכב במשחק ליגה והחזיר בענק. כוכב בורוסיה דורטמונד בישל לראשונה בקריירה שלושה שערים והוביל את הקבוצה שלו לניצחון ענק מול האקסית שבוע אחרי ההפסד מול איינטרכט פרנקפורט בשבוע שעבר. BVB שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-24, שש פחות מבאיירן מינכן.

השער הראשון הגיע בדקה השישית והיה דווקא של האורחת. רפאל הגיע ראשון לכדור שחזר מההגנה ובעט מדויק פנימה, 0:1 לגלדבאך. השוויון הגיע כעבור 59 שניות בלבד. עוסמאן דמבלה הכניס כדור עומק לרויס, שהשאיר לפייר אמריק אובמיאנג והוא בעט פנימה את ה-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-15. מארק בארטרה הגיע ראשון לקרן, בעט, זה הגיע ללוקאש פישצ'ק, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:2. בדקה ה-64 בעט דמבלה את השלישי פנימה אחרי בישול נוסף של רויס. הרביעי הגיע בדקה ה-68 אחרי הבישול היפה במשחק של רויס, אחרי שהשאיר עם העקב לאובמיאנג, שבעט פנימה, 1:4.


משחקים נוספים:

באייר לברקוזן - פרייבורג 1:1
ללברקוזן: הקאן צ'לאנוילו (60), חאבייר הרננדס (88, החמיץ פנדל), לפרייבורג: יאניק האברר (30)

הופנהיים - פ.צ. קלן 0:4
להופנהיים: סנדרו ואגנר (8 ו-67), ג'רמי טולג'אן (39), מארק אות (89)

ורדר ברמן - אינגולשטאדט 1:2
לוורדר ברמן: מקס קרוזה (24), פין בארטלס (76), לאינגולשטאדט: מרקוס זוטנר (58), אלמוג כהן הוחלף בדקה ה-85

וולפסבורג - הרטה ברלין 3:2
לוולפסבורג: בורחה מיוראל (12), פאול סגין (18, הורחק 87), להרטה ברלין: מרווין פלאטנהארט (16), אלכס אסוויין (69), סלומון קאלו (91, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully