וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו צוחקת על הפאדיחה של הסיקסרס, ווסטברוק וטאונס מבריקים

הקינגס לא היססו לנגח את פילי לאחר ביטול המשחק בשל פרקט חלקלק, גם אמביד הסתלבט על קבוצתו. כרמלו התרגש מהמשחק האדיר של כוכב הוולבס ומפורזינגיס: "הם יהיו הפנים של הליגה". ניק יאנג צפוי להיעדר בחודש הקרוב

הקמע של פילדלפיה סיקסרס מנקה את הפרקט. AP
הקמע של פילדלפיה ניסה לעזור/AP

"ובכן, הפרקט החליט לעשות טנקינג הלילה... #תבטחו_בתהליך". ג'ואל אמביד, כוכב פילדלפיה, סיכם בטוויטר שלו היטב את הפאדיחה הגדולה שהתחוללה הלילה (בין רביעי לחמישי) באולם בעיר האחווה והובילה לביטול המשחק נגד סקרמנטו והזזתו למועד לא ידוע.

עוד בנושא:

טריפל דאבל רביעי ברציפות לווסטברוק, פאדיחת השנה בפילדלפיה

הסיקסרס, שהגיעו למשחק נגד הקינגס עם רצף של ארבעה הפסדים, קיוו להתאושש, אולם נאלצו לשמוע את הקהל קורא בוז לאחר ההודעה על ביטול המשחק, הודעה שהגיעה בשל רטיבות הפרקט ב"וולס פארגו סנטר". הסיבה: הפליירס, קבוצת ההוקי קרח של העיר, שיחקה בלילה שלפני ומשטח הקרח נשאר מתחת לפרקט הכדורסל. מדובר בסיטואציה רגילה, שמתרחשת באולם בפילדלפיה ובאולמות רבים ברחבי הליגה כל שנה, אולם הלחות הלא צפויה שתקפה את העיר אמש, בניגוד למזג האוויר השגרתי בפילי בשלהי נובמבר, גרמה לפרקט להפוך לחלק.

דמרקוס קאזינס אמר שהשחקנים התלוננו כבר באימון הקליעות בבוקר המשחק, אבל בחימום העסק הפך להרבה יותר גרוע וגם "בוגי", שהתנדב לסייע בניגוב, לא הצליח לעזור: "זה היה די רע. אף פעם לא ראיתי דבר כזה קורה. זה מאכזב, אבל הבטיחות לפני הכול". בטוויטר של הקינגס עקצו את היריבה: "כולכם בוטחים בתהליך אבל לא בפרקט, סיקסרס?". בהנהלת הסיקסרס הבטיחו פיצויים מסוגים שונים, בעוד הליגה תצטרך למצוא תאריך חדש למשחק. זו הפעם הראשונה מאז ה-23 בינואר בה משחק מבוטל (אז היו אלה שני משחקים, בבוסטון ובוושינגטון, בגלל סערה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בסקרמנטו החליטו לעשות קצת צחוק מפילדלפיה

באוקלהומה סיטי דווקא שיחקו, ועוד איך שיחקו, בעיקר אחד, ראסל ווסטברוק, שהמשיך את פתיחת העונה המופרעת שלו. הכוכב של הת'אנדר קבע שוויון שמונה שניות לתום הזמן החוקי והשתלט על המשחק בהארכה, בדרך ל-115:126 על וושינגטון. ווסטברוק, שכהרגלו היה לא מדויק עם 12 מ-35 מהשדה, סיים עם 35 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים והשיג טריפל דאבל רביעי ברציפות, בפעם השנייה בקריירה. זה היה טריפל דאבל שלישי ברציפות עבורו במפגשים מול וושינגטון וכרגע הוא על 31.2 נקודות, 11.3 אסיסטים ו-10.5 ריבאונדים בממוצע העונה.

"אף פעם אל תפסיק להאמין בעצמך וביכולות שלך", אמר ווסטברוק הנלהב בסיום, בעוד בראדלי ביל, שסיים עם 31 נקודות עבור הוויזארדס, נותר מתוסכל: "הרגשתי שעשיתי עבודה טובה מולו. הוא לא קלע כל המשחק. השלשה היחידה שהוא כן קלע, שלחה את המשחק להארכה". המאמן סקוטי ברוקס, שחזר ל-OKC והתקבל בצורה חמימה על ידי הקהל המקומי, אמר: "אני נרגש מהדרך בה קיבלו אותי ומודה להם. עשינו עבודה טובה על ראסל, עד להארכה. קשה לעצור אותו, הוא שחקן נהדר, ברמה הכי גבוהה שיש. עוד טריפל דאבל...".

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם סקוטי ברוקס מאמן וושינגטון וויזארדס. AP
ברוקס ו-ווסטברוק אומרים שלום/AP

כרמלו אנתוני הוכיח לא פעם שהוא שחקן קלאץ' נהדר והלילה, עם סל ניצחון שתי שניות לסיום, הוא סידר לניקס 104:106 במינסוטה. זה היה הסל ה-15 של מלו מאז 2003/04 שמוביל את קבוצתו ליתרון בחמש השניות האחרונות של הרבע הרביעי או ההארכה, יותר מכל שחקן אחר בתקופה הזו (לקובי בריאנט ודירק נוביצקי יש 12 כאלה) והוא שבר את לבו של קארל אנתוני טאונס, שסיפק משחק מפלצתי עם 47 נקודות ו-18 ריבאונדים.

טאונס הפך לשחקן הצעיר בתולדות הוולבס שמגיע ל-40 נקודות והוא השני העונה, אחרי אנתוני דייויס (בשני מקרים שונים), שרושם לפחות 40 נקודות ו-15 ריבאונדים. בכל המשחקים הללו אגב, השחקן שכיכב גם הפסיד.

קריסטאפס פורזינגיס ניו יורק ניקס מול קארל אנתוני טאונס מינסוטה טימברוולבס. AP
הפנים של הליגה. טאונס ופורזינגיס/AP

גם כרמלו, שהסתפק ב-14 נקודות ב-5 מ-16 בלבד מהשדה, אבל קלע כאמור את סל הניצחון, התלהב מטאונס ומחברו לקבוצה קריסטאפס פורזינגיס, שהוביל את הניקס עם 29 נקודות ו-8 ריבאונדים: "השמיים הם הגבול עבור שני החבר'ה הצעירים האלה בליגה שלנו. הדרך בה טאונס משחק מדהימה. קריסטאפס משתפר עם כל יום שעובר. הם יהיו כאן הרבה מאוד זמן, הם יהיו הפנים של הליגה במשך כמה שנים".

טאונס סיכם: "אני כל כך גאה בחברים לקבוצה. המלחמה שלנו בכל פעם שאנחנו בפיגור והקאמבקים שאנחנו עושים גורמת לי להאמין שהפוטנציאל שלנו גבוה מאוד".

בנושא אחר, שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס, ניק יאנג, צפוי להיעדר מהמגרשים בחודש הקרוב. השוטינג גארד שפתח טוב את העונה, נפצע בשריר התאומים בהפסד הקבוצה לניו אורלינס. יאנג אמר לאחר הבשורה המרה: "זה זמן קריטי עבורנו, במיוחד בריצה שאנחנו נמצאים בה. יש לנו עליות וירידות ואנחנו רוצים להשאר בתמונת הפלייאוף, זה קשה. הדבר היחיד שמעודד אותי הוא שזו לא פציעה חמורה ולא אשב בחוץ במשך שנה שלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully