וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריך מחיטריאן: "היה לנו משחק טוב, מתרגש מההופעה שלי"

הארמני של מנצ'סטר יונייטד סיים עם שני בישולים ב-1:4 על ווסטהאם בגביע הליגה ונשמע מרוצה: "עשינו עבודה טובה במעבר מההגנה להתקפה". במקביל, אוהדי הקבוצה מברכים על ה"חזרה" של מרסיאל

הנריך מחיטריאן שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"הכל עבד כמו שצריך". מחיטריאן/GettyImages

ז'וזה מוריניו לא יכול להיות מרוצה מפתיחת העונה של מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים נמצאים במקום השישי בלבד לאחר 13 מחזורים בליגה, והם במרחק 11 נקודות מצ'לסי המוליכה. למרות זאת, אמש (רביעי) היו קצת חיוכים במועדון, כאשר יונייטד העפילה לחצי גמר גביע הליגה לאחר ניצחון 1:4 על ווסטהאם. מי שקיבל את ההזדמנות בהרכב, והחזיר בגדול עם שני בישולים, הוא הנריך מחיטריאן. הארמני לא הצליח להתרגל בקלות לקבוצתו החדשה, אך לאחר שהפגין יכולת טובה בליגה האירופית מול פיינורד בשבוע שעבר, הוא כיכב גם בגביע הליגה ונשמע מרוצה לאחר המשחק.

"אני מתרגש מההופעה שלנו, אני מתרגש גם מההופעה שלי", אמר מחיטריאן, "עשינו עבודה טובה, נתנו את הכל כדי לנצח מכיוון שהמשחק האחרון מול ווסטהאם בליגה לא היה טוב וסיימנו רק בתיקו. אני חושב שהצגנו משחק מצוין והכל עבד כמו שצריך, אנחנו מרוצים".

הקשר שערך את הופעתו השלישית בלבד בהרכב, הוסיף: "אולי עשינו קצת יותר ממה שהיינו צריכים, הבקענו ארבעה שערים. אני חושב שהיינו יכולים להבקיע יותר אך לקראת הסוף נרגענו. בכל מקרה, לדעתי עשינו עבודה טובה מאוד במשחק המעבר מההגנה להתקפה. עלינו להמשיך לעבוד קשה ולהיות מוכנים למשחק הקרוב מול אברטון".

מי שלא היה על הקווים במהלך המשחק הוא מוריניו, שהושעה לאחר שהורחק במשחק הליגה מול הפטישים. בסיום הניצחון הוא התראיין והתייחס לאסון שפקד את הקבוצה הברזילאית, שאפקואנסה, בו נהרגו 71 בני אדם. הפורטוגלי הכיר את מאמן הקבוצה שנהרג, קאיו ג'וניור ואמר: "לצד התוצאה הערב, אני לא יכול לשכוח את הטרגדיה של מאמן שאפקואנסה קאיו ג'וניור. הוא שיחק הרבה שנים בפורטוגל והוא יחסר לכולנו. הוא השאיר הרבה חברים מאחור במדינה שלי". על מחיטריאן אמר המאמן: "אני מאוד שמח מההופעה שלו. זה היה נגד קבוצת פרמיירליג חזקה. כולנו מאוד מרוצים ומודעים לסיבה שהבאנו אותו לכאן".

שחקן נוסף שכיכב אמש לאחר הרבה זמן הוא אנתוני מרסיאל. הצרפתי כבש צמד שערים לאחר הרבה זמן, ואוהדי הקבוצה קיבלו את ה"חזרה" שלו בברכה בטוויטר.

לקספר שמייכל היו טענות על השער השני של יונייטד במשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully