וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: שרצקי יאשר לקשטן להשאיר את הזרים מלבד הייטור וז'טאי

1.12.2016 / 8:10

למרות ההצהרה לפיה ישחרר את כל הזרים בינואר, הבעלים החליט לאפשר למאמן החדש להשאיר אותם, מלבד שני הברזילאים שצפויים לעזוב. אחד השחקנים: "קשטן המשיך את הדרך של השבועות האחרונים"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: ניב מעוז

בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, היה יכול לחייך אתמול (רביעי) לאחר תקופה סוערת שעברה עליו ועל המועדון, כאשר קבוצתו ניצחה את מכבי תל אביב והעפילה לחצי גמר גביע הטוטו. במקביל, למרות ההצהרה שישחרר את את כל הזרים בינואר, הבעלים קיבל החלטה לאפשר למאמן תומר קשטן, להשאיר ארבעה זרים מתוך השישה, כשרק רפאל ז'טאי והייטור פריירה צפויים לקבל הודעה על כך שהם לא בתוכניות המקצועיות ורשאים לחפש לעצמם קבוצה.

יש לציין שבקבוצה חגגו את ההעפלה לחצי הגמר על חשבונה של מכבי תל אביב, כשהאווירה בחדר ההלבשה היתה שמחה מאוד לשם שינוי, מאז שבמוצאי שבת פוטר בני בן זקן, המאמן הקודם. השחקנים קיבלו החלטה לאחר מינויו של קשטן להתייצב מאחוריו, ולהעמיד את המועדון מעל הכל. "תומר קשטן המשיך את הדרך שהייתה בשבועות האחרונים וזה נראה טוב", אמר אחד משחקני הקבוצה, "המשחק ביום שבת נגד הפועל חיפה חשוב מאוד עבורנו, גם כדי להבין לאיזה כיוון הקבוצה הולכת".

אחמד עאבד, עליו דובר רבות בימים האחרונים, זכה למחמאות: "אחמד התנהג כמו קפטן אמיתי בכל התקופה הזו", אמר שחקן נוסף, "אתמול הוא הוכיח גם על המגרש שיש לו המון לתת". השוער איתמר ניצן זכה למחמאות גדולות על יכולתו, בעוד שלומי אזולאי הקשר ועודד אלקיים לא היו בסגל בשל פציעות, אך ההערכה היא שהם יהיו כשירים למשחק הקרוב בשבת.

תומר קשטן: "שרצקי לא התערב בהרכב, החזרנו את הקבוצה לפוקוס"
גביע הטוטו: מכבי תל אביב הודחה אחרי הפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. אדריאן הרבשטיין
זוכה למחמאות. קשטן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully