וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן: "שרצקי לא התערב בהרכב, החזרנו את הקבוצה לפוקוס"

30.11.2016 / 23:24

המאמן החדש של קרית שמונה רשם בכורה מוצלחת: "תמיד כיף לנצח, בעיקר קבוצה חזקה כמו מכבי תל אביב". על אחמד עאבד שפתח וכבש: "הוא הקפטן, היה חשוב לי להחזיר אותו לעניינים"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: ניב מעוז

עירוני קרית שמונה הצליחה לשים הערב (רביעי) מאחור את הסערה שליוותה אותה בימים האחרונים, לנצח 0:1 את מכבי תל אביב ולעלות לחצי גמר גביע הטוטו. תומר קשטן שהחליף על הקווים את בני בן זקן המפוטר, רשם ניצחון יוקרתי בבכורה.

"תמיד כיף לנצח, במיוחד קבוצה חזקה כמו מכבי תל אביב", סיכם קשטן, "היה חשוב להעפיל לחצי הגמר, אנחנו שואפים להגיע הכי רחוק בכל מפעל שאנחנו משתתפים. השחקנים הציגו משחק הקרבה, בעיקר בחלק האחרון שבו היה מזג אוויר קשה ולא טיפוסי. יכולנו להבקיע עוד עם קצת יותר ריכוז, אבל אנחנו לא חזירים".

על כך שאחמד עאבד פתח בהרכב (וגם כבש את שער הניצחון) אמר המאמן: "איזי לא התערב בשום החלטה. היה חשוב לי להחזיר את עאבד לעניינים, הוא הקפטן של הקבוצה. הוא קיבל הנחיות איך לשחק והוא בא על שכרו".

קשטן נשאל על פרשת הפיטורים של בני בן זקן, שהובילה למינויו: "כולנו היינו מופתעים בשבת בערב, אף אחד לא ידע מה קורה מאחורי הקלעים. אבל התפקיד של כל מי שנמצא פה הוא לקבל את ההחלטות של הבעלים. עבדנו קשה כדי להחזיר את הקבוצה לפוקוס וראינו היום חבר'ה מאוד מחויבים".

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. אדריאן הרבשטיין
בכורה נהדרת. קשטן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully