וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי בקרב פינג פונג רותח

הכוכבים של ברצלונה וריאל בהכנה אחרונה לקלאסיקו ושוער בארוקה כבש בצורה הכי מטורפת שתראו. סייף מפגין יכולות מחוץ לכר הדשא, טואטחה מבלה עם המשפחה והטרגדיה שמסעירה את לונדון

one

הטרגדיה של פאפ סוארה

בספטמבר האחרון פאפ סוארה היה חלק מתאונת דרכים קשה, שגררה שיקום ארוך אחרי ששבר את עצם הירך, הלסת וכללה מכות קשות לאורך כל גופו. הרופאים קבעו כי משך ההחלמה צפוי להיארך כשישה חודשים, אולם ההצהרה של המגן היום שפכה אור על הנעשה והטילה עננה סביב המשר דרכו. "אני לא יודע אם אני מסוגל לחזור ולשחק כדורגל, אני יודע שאני יכול לאבד את הקריירה ולפרוש בגיל צעיר", סיפר בן ה-26: "נפצעתי בצורה קשה, היה לי מזל ששרדתי את התאונה. לא יכולתי לאכול בכוחות עצמי בחודש הראשון, עכשיו זה השתפר. אני מקווה שאלוהים יחזיר אותי לשחק, הכול תלוי בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קרב הפינג פונג בין כריסטיאנו רונאלדו לליאונל מסי

חבר חדש לארשבין

המושבה של שחקני ארסנל לשעבר מתרחבת בקאיראט. אנדריי ארשבין, שגם כבש מול מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית, ישוב לשתף פעולה עם מרואן צ'מאח, שנמצא במגעים מתקדמים עם הענקית הקזחית. החלוץ נקשר לאחרונה עם מעבר אפשרי לקארדיף סיטי, אך הוא עשוי להעדיף את קאיראט.

התעסק עם האיש הלא נכון

שיכור אמריקאי חיפש להתחיל קטטה באחד הרחובות בארצות הברית, אך לצערו הוא בחר באיש הלא נכון: לוחם MMA חובבן, שטיפל בו תוך רגע. התוצאה כאן למטה.

דרון וויליאמס בדרך ל-UFC?

"דאלאס מורנינג ניוז" מדווח שרכז המאבריקס, דרון וויליאמס, שוקל לפצוח בקריירה חדשה עם סיום פרק ה-NBA בחייו. "אני חובב MMA מושבע. אני חושב שזה ריאלי שאתמודד בקרבות. המאמן שלי רוצה שאלחם בכלוב (MMA), אך אני חושב שאתמודד בטורנירי ג'יו ג'יטסו".

פייר אמריק אובמיאנג מזמין את יוסאין בולט לתחרות ריצה

יוסאין בולט הוא הבן אדם המהיר בתבל לאחר שהוכיח זאת מספר פעמים. הג'מייקני הוא עדיין שיאן העולם בריצת 100 מטר לאחר שקבע 9.58 שניות לפני שמונה שנים, כאשר גם באולימפיאדה בברזיל בקיץ האחרון הוא זכה במדליית זהב באותו מקצה. למרות זאת, יש אנשים שחושבים שהם מסוגלים לנצח את האצן בן ה-30 בתחרות ריצה, ואחד מהם הוא חלוצה של בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג. בולט צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה הגרמנית ב-2017, והחלוץ שקבע 3.7 שניות בריצת 30 מטר, מעוניין להזמין את בולט לתחרות באותו מרחק: "אני מחכה לך, בולט. אני רוצה לערוך את התחרות ולבדוק את עצמי. כולם אומרים שאני מהיר אך אני לא חושב שאני מספיק מהיר. אני מאוד רוצה לנסות את האתגר הזה". בולט לא נשאר חייב והגיב לו: "גם הוא יודע שאני הולך לנצח אותו".

שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג חוגג. GettyImages
אתגר לא פשוט. אובמיאנג/GettyImages

יש דבר בעולם שהוא לא מסוגל לעשות?

קספר שמייכל לא זוכר חסד נעורים לקבוצתו של אביו

מקגרגור VS מייוות'ר?

האם הקרב לו כולם מחכים, בין קונור מקגרגור כוכב ה-UFC לפלויד מייוות'ר, אגדת האגרוף שפרש לאחרונה, עומד לקרות? זה בהחלט נראה הכיוון. הלילה, מקגרגור קיבל מהוועדה הספורטיבית של קליפורניה את רישיון האגרוף שלו וכעת הוא רשאי להיכנס לזירה. למקגרגור עדיין יש חוזה ב-UFC, מה שעלול למנוע את קיום הקרב, אבל אין ספק שמעתה והלאה, השמועות רק ילכו ויתגברו.

קונור מקגרגור. AP
זה קורה? מקגרגור/AP

לוחם ה-UFC שטוען כי הוא "גדול הסטלנים"

ניק דיאז טען בראיון כי הוא "הפנים של מריחואנה עבור ספורטאים", וכי הוא "הסטלן מספר אחת בקרב ספורטאים, מלבד מייקל פלפס". דיאז, שבדיקות תפסו אותו מספר פעמים בעבר על שימוש בסמים קלים, ניסה להסביר למה כדאי לאפשר לספורטאים לעשן מריחואנה.

מספרת מטורפת של שוער בדקה ה-95

אוסקרין מאסולוקה, שוער בארוקה הדרום אפריקאית, עלה לחזק את שחקני ההתקפה של קבוצתו שפיגרה 1:0 בתוספת הזמן במשחק מול אורלנדו פיירטס, וסיפק את שער השוויון הדרמטי ומשובח הזה:

הקינגס לא ריחמו על הסיקסרס אחרי שהמשחק ביניהן נדחה בגלל רטיבות הפרקט בפילדלפיה

ראיתם פעם משחק טניס שולחן כזה?

השוער הציל גם את השחף

גמר הגביע האוסטרלי בין מלבורן סיטי לסידני FC הופרע על ידי להקת שחפים שריחפה מעל המגרש, וכשאחד מהם מצא את עצמו על הדשא, שוער סידני דני ווקוביץ' רץ בעצמו לפנות אותו מחוץ לקווים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully