וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מכבי תל אביב בכדוריד יאמן גם את נבחרת מונטנגרו

דראגן ג'וקיץ' מונה למאמן הנבחרת וידריך אותה במוקדמות אליפות אירופה. אבי רש: "רואים בזה כבוד למועדון". בחמישי: מכבי תל אביב תוגרל לשלב הבתים בגביע האיגוד האירופי

דראגן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
מינוי יוקרתי. ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

דראגן ג'וקיץ', מאמנה הסרבי של מכבי תל אביב בכדוריד, מונה למאמן נבחרת מונטנגרו וידריך אותה במוקדמות אליפות אירופה 2018. ג'וקיץ' מצטרף לרשימה ארוכה של מאמני קבוצות שמאמנים גם נבחרות - דבר מקובל מאוד בכדוריד בשנים האחרונות.

ג'וקיץ' אימן בעבר את נבחרת ישראל במשך שלוש שנים ומונה למאמן מכבי תל אביב. הוא הוביל את הצהובים למקום הראשון בליגה עם מאזן מושלם של 0:8 ולהעפלה היסטורית בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי (EHF). בעבר אימן ג'וקיץ' את נבחרות מקדוניה, שוויץ ובריטניה ואימן בליגת האלופות את קבוצות פיק סגד מהונגריה ואת וארדר סקופיה ממקדוניה.

אבי רש, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, אמר: "אנחנו מאוד גאים במינוי הזה של דראגן, אנחנו רואים בזה כבוד למועדון שמאמן הקבוצה ממונה למאמן נבחרת ברמה גבוהה בסדר גודל של מונטנגרו, כדוגמת מאמנים בכירים נוספים בעולם ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".

מחר תתקיים בווינה הגרלת הבתים של גביע האיגוד האירופי, שם תשחק מכבי תל אביב. הצהובים ידורגו בדרגת האיכות הרביעית כאשר המשחקים יחלו בפברואר. את מכבי ייצגו בהגרלה אבי רש והיו"ר אייל פרוילינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully