וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: פאלרמו הודחה בפנדלים בידי ספציה, מאמנה פוטר

הסיציליאנים הפסידו 5:4 ליריבה מהליגה השנייה בדו קרב מהנקודה הלבנה, רוברטו דה זרבי שוחרר מתפקידו לאחר שהשיג ניצחון אחד ב-13 משחקים. אטאלנטה המשיכה להרשים עם 0:3 על פסקארה

נורברט באלוג שחקן פאלרמו מאוכזב (במרכז). GettyImages
פספס הזדמנות להכריע. נורברט באלוג/GettyImages

אחרי הדחתה של אמפולי, הסיבוב הרביעי בגביע האיטלקי סיפק הערב (רביעי) הפתעה נוספת, כאשר פאלרמו, נועלת טבלת הסרייה A, הפסידה 5:4 בפנדלים לספציה מהסרייה B והודחה בבושת פנים. אטאלנטה עלתה עם 0:3 על פסקארה, סמפדוריה חיקתה אותה עם 0:3 על קליארי.

פאלרמו - ספציה 5:4 בפנדלים (0:0 ב-120 דקות)

המשחק האחרון של רוברטו דה זרבי כמאמן הסיציליאנים. אחרי שבעה הפסדי ליגה רצופים, פאלרמו עפה גם מהגביע, לעיני הקהל הבית ברנצו ברברה, ומאוריציו זמפאריני חרץ את דינו של המאמן, שניצח פעם אחת ב-13 משחקים. המארחת סיימה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של הקפטן רוברטו ויטיילו בדקה ה-113, אבל הפנדל האחרון בדו קרב היה ברגליים שלה. המחליף ההונגרי נורברט באלוג ניגש לפנדל החמישי כאשר פאלרמו הוליכה 3:4, אבל נעצר על ידי לאנדרו צ'יצ'יסולה. השוער הארגנטינאי בעט בעצמו פנימה את הבעיטה החמישית של ספציה, ואז ראה את הבלם אדוארדו גולדאניגה מחטיא מולו, לפני שפרנצ'סקו מיליורה כבש ונתן את האות לחגיגות של האורחת.

שחקני ספציה חוגגים. GettyImages
חגיגה גדולה. שחקני ספציה/GettyImages

אטאלנטה - פסקארה 0:3

הקבוצה המפתיעה של הסרייה A המשיכה את התקופה הנפלאה שלה ורשמה ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות. כריסטיאן ראימונדי הוותיק כבש בדקה השביעית, אלברטו גראסי שחזר מנאפולי הרשית בדקה ה-29 והחלוץ הסרבי אלכסנדר פשיץ' חתם בתוספת הזמן. מנגד, פסקארה של מאסימו אודו סופרת שישה הפסדים רצופים בליגה ובגביע.

סמפדוריה - קליארי 0:3

הקבוצה של מרקו ג'אמפאולו המשיכה את התקופה הטובה שלה ועברה שלב בגביע עם ניצחון ביתי רביעי ברציפות. ריקי אלברס הארגנטינאי פרץ בצד ימין, עבר שחקן וכבש את הראשון של סמפדוריה בדקה ה-13, החלוץ הצ'כי פטריק שיק חתם עם צמד בדקות 71 ו-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ריקי אלברס שחקן סמפדוריה. GettyImages
סמפדוריה לא התקשתה. ריקי אלברס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully