וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מכבי ראשון לציון הביסה 48:74 את חימיק יוז'ני

30.11.2016 / 22:40

גם בלי דאוסון הפצוע וכדיר שנפצע בעינו ופונה לבית החולים, האלופה התעללה באוקראינים וקטעה רצף של ארבעה הפסדים באירופה. ריצ'ארד ומקריי הצטיינו, שיבק: "המפתח היה להישאר עקביים"

שחקן מכבי ראשון לציון אבי בן שימול. ברני ארדוב
ממשיך להוביל את הקבוצה. אבי בן שימול/ברני ארדוב

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בליגת האלופות, מכבי ראשון לציון התפוצצה הערב (רביעי) על חשבונה של חימיק יוז'ני הנמושה והביסה אותה 48:74 כדי לעלות למאזן של 4:3 בבית, יחד עם ארבע קבוצות נוספות. האלופה שיחקה עדיין בלי מאליק ווינס הזר החדש ושון דאוסון שעדיין מתאושש מהפציעה שלו.

גם כדיר נפצע לקראת סוף המחצית בעינו ולא חזר אחרי ההפסקה, אבל ג'אבון מקריי (17 נקודות ו-8 ריבאונדים), פטריק ריצ'ארד וצ'ארלס תומאס שהוסיפו 13 כל אחד, הוליכו את ראשון לניצחון קליל מול יריבה שבאמת לא מתאימה לרמות האלו ושקלעה רק 19 נקודות במחצית הראשונה. במחזור הבא תפגוש ראשון את קאטייה יוהנסו הפינית בפתיחת הסיבוב השני ותנסה לעשות צעד נוסף לקראת העפלה לשלב 24 האחרונות.

אלישי כדיר פונה לבית חולים לבדיקת רופא עיניים לאחר שחטף אצבע בעין מאחד משחקני חימיק במהלך הרבע השני.

תקציר: מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון 73:68. בתמונה: שחקן מכבי ראשון לציון פטריק ריצ'רד (צילום: ברני ארדוב). one
פטריק ריצ'ארד בפעולה/one

התגובות

אריק שיבק: "בתוצאות חימיק היא החלשה ביותר, אבל היא ניצחה את ונציה, יש לה הבדלים גדולים בין בית לחוץ, היא לא הפסידו אף משחק ככה. שלטנו במשחק מהשניה הראשונה, ההגנה שלנו הייתה חזקה מאוד, הלחץ שלנו עבד טוב, גרמנו להם לאבד כדורים. הנענו את הכדור טוב מאוד, לא הכרחנו את הדברים, שיחקנו משחק טוב, וזה לא קל לשחק משחק טוב כשאתה מוביל 20 הפרש. זה אחד הדברים שדיברנו עליו בחדר ההלבשה, המפתח היה להשאר עקביים. הבית שלנו הוא בית צמוד מאוד, כולם הוכיחו שהם יכולים לנצח את כולם. שיחקנו שישה משחקים טובים, ניצחנו שלושה משחקים והפסדנו שלושה משחקים. אנחנו צריכים לשמור על הבית שלנו".

ג'אבון מקריי: "הפסדנו הרבה משחקים ברצף בליגת האלופות, רצינו לשלוט במשחק ולחזור לתמונה כדי לעלות סיבוב, היתה לנו מוטיבציה. החברים שלי לקבוצה מצאו אותי בצבע וידעתי לסיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מרוצה. שיבק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

ראשון לציון פתחה פער מהיר בזכות הגנה אגרסיבית וסלים של זלמנסון בצבע. שלשה של ריצ'ארד הגדילה את ההפרש שעמד על 9:18 לראשון בסיום הרבע. ראשון המשיכה להתעלל ביריבתה שמצידה המשיכה לאבד כדורים והמארחת ניצלה את זה לסלים קלים של תומאס ומקריי. יוזני ניסתה להפציץ מבחוץ, אבל החטיאה ללא הכרה כשזלמנסון וריצ'ארד מענישים מנגד ובסיום המחצית: 19:39 מוחץ לאלופה הישראלית.

שחקן מכבי ראשון לציון עידן זלמנסון. ברני ארדוב
הצטיין. עידן זלמנסון/ברני ארדוב

ראשון המשיכה את המחצית השנייה ללא אלישי כדיר, שחטף אצבע בעין, התקשה לפתוח אותה ולא יחזור. אבל ראשון ממש לא הייתה זקוקה הערב לכדיר. האוקראינים המשיכו להשליך איירבולים מכל טווח וראשון שיחקה פנימה על מקריי שהגדיל את הפער בהדרגה. פרופוקנקו קלע שלשה נדירה ליוז'ני, אבל חנוכי מיד החזיר עם שלשה משלו וקבע 29:52 לראשון, שלוש דקות לסיום הרבע. ההתעללות של ראשון נמשכה הפעם עם שלשה של נמרוד לוי הצעיר שקבע 37:63 בסוף הרבע.

הרבע הרביעי היה המשך ישיר למה שראינו כל המשחק. יוז'ני לא פגעה וצ'ארלס תומאס ירה שלשה כדי לקבוע 44:74 ובסיום 48:74 לראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully