וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בשמינית גמר גביע המדינה: רעננה תדהים גם את אשדוד?

30.11.2016 / 16:11

אחרי שהפתיעה את קרית גת בסיבוב הראשון, ינסו השחקנים של ברק פלג לעקוץ גם את הקבוצה של טפירו (18:00): "מוטיבציה ורצון לא יחסרו". פערים כספיים בין אשדוד למקניל

משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל ייצאו כבר מחר (חמישי) לדרך במשחק בו תארח מכבי רעננה מהליגה הלאומית את מכבי אשדוד/באר טוביה, פיינליסטית השנה שעברה (18:00, שידור ישיר באתר איגוד הכדורסל). המשחק מתקיים שבועיים וחצי לפני שאר משחקי שמינית הגמר בשל העובדה כי בתאריך המיועד למשחקים אמורים צמד השחקנים הצעירים של רעננה, יובל זוסמן וגיל בני, להיות חלק מנבחרת הנוער של ישראל שיוצאת לאליפות אירופה בטורקיה.

רעננה, מוליכת הלאומית, הדיחה בסיבוב הראשון של הגביע את מכבי קרית גת, כשהיא שיחקה בסגל חסר ללא זוסמן הצעיר ולירן מורן הקלע הנהדר. הקבוצה של ברק פלג לא שיחקה השבוע בליגה, לאחר שבמועדון ובאיגוד הכדורסל נעתרו לבקשת הפועל חיפה לדחות את המשחק ביניהן בשל השריפה שהתחוללה בעיר הצפונית. את רעננה מובילים שני הזרים סם גיבנס וג'וש היירסטון, והיא מחזיקה כמה שחקנים צעירים מוכשרים לצד הרכז גיא לביא, הקלע לירן מורן והפורוורד המנוסה גלעד קרני.

מאמן הפועל גלבוע/גליל ברק פלג. ניב אהרונסון
ינסה להדיח עוד קבוצה מליגת העל. ברק פלג/ניב אהרונסון

"יחסי הכוחות די ברורים. אשדוד קבוצה טובה בליגת העל, בוודאי קצת יותר עמוקה מאיתנו ובטח יותר מנוסה מאיתנו", אמר ברק פלג לקראת המשחק, "זה עוד אתגר בדרך שאנחנו מנסים ליצור. עברנו אחד עם קרית גת ואנחנו עולים מדרגה עם כדורסל שונה ממה שאנחנו מכירים מהליגה הלאומית, ומבחינתנו זה בעיקר אתגר. יש לי שחקנים שלא רוצים להוריד את הרגל מהגז ועבור חלק מהם זו פעם ראשונה שהם משחקים נגד קבוצה מליגת על וזו המטרה של מרביתם, להגיע לליגה הזו בסופו של דבר. מוטיבציה ורצון לא יחסרו וצריך לשלוט בחברה ולהבין שזה משחק רגיל ולא צריך לעשות משהו אחר או מיוחד אלא להיות מי שאתה".

מנגד באשדוד, שכאמור הגיע לגמר הגביע בעונה שעברה ונעצרה שם על ידי מכבי תל אביב, רוצים להצליח בגביע גם העונה וכדי לעשות כך הם יצטרכו לעבור יריבה ששומרת חזק מאוד. בקבוצה לא מרוצים מהיכולת ההגנתית של השחקנים, ויודעים שאם יתנו לרעננה לשלוט בקצב, הם עשויים להיות הקבוצה השנייה שמודחת על ידי המפתיעים מהשרון. במועדון מעוניינים לצרף גארד אמריקאי במקומו של קליסטוס אזויקו, שיעזוב בעוד כשבוע וחצי, ופנו לג'רל מקניל, אך בין הצדדים קיימים פערים כספיים משמעותיים נכון לשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully