וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב יצאו לבלות אחרי ההדחה מגביע הטוטו: "חוצפה לא קטנה"

30.11.2016 / 13:03

במועדון רתחו על השחקנים שבילו לאחר ה-2:2 מול הפועל חיפה ("חוסר מקצועיות"), אך לא מתכוונים לנקוט בצעדים משמעתיים: "צריך גם לחשוב לפעמים". לוזון: "אין שום דבר פסול בבילוי של שחקני כדורגל אחרי משחק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חוצפה". שחקני הפועל תל אביב מבלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב הגיעה למפגש השני ברבע גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה אמש (שלישי) בלי הרבה ציפיות לאחר ה-3:0 במשחק הראשון, אך הייתה קרובה להפתיע כשעלתה ליתרון 0:2 במהלך ההתמודדות. בסופו של דבר זה נגמר ב-2:2 ששלח את הקבוצה מהכרמל לשלב הבא, תוצאה שאכזבה את האדומים מתל אביב. "האמנתי שאפשר לעשות את זה", אמר גיא לוזון בסיום. "חבל כי היינו לנו מספיק מצבים לעשות את זה".

לוזון התייחס גם לשיתוף של ארון שוינפלד ולחוסר המחץ של דולי מנגה: "אני היחיד שקובע את ההרכב ואף אחד לא מתערב לי. אמרתי כבר שמי שלא מחויב לקבוצה לא ישחק. נתתי לארון לשחק, אבל זה היה מקרה חד פעמי. לדולי יש כמעט הכול: מהירות, כוח וטכניקה, אבל אם הייתה לו גם סוימת הוא לא היה פה, אלא בליגה בכירה באירופה. התפקיד שלי בתור מאמן הוא לעבוד אתו על זה ולשפר את זה".

לאחר המשחק, שחקני הפועל תל אביב יצאו לבלות ובעקבות זאת הכעיסו גורמים בקבוצה. בנוסף הם העלו תמונות מהבילוי לאינטסגרם. "לצאת לבלות אחרי הדחה ויום לפני אימון זה גם חוסר מקצועיות וזו גם חוצפה לא קטנה", אמר גורם בקבוצה. קשה למצוא מישהו במועדון שהיה מוכן לצאת להגנת השחקנים, אך עם זאת אין כוונה להעניש אותם. "בגדול, אנחנו רוצים שהשחקנים יוכלו לעשות דברים כמו כולם, אבל צריך גם לחשוב לפעמים", אמרו בהפועל תל אביב.

המאמן גיא לוזון אמר בתגובה: "אין שום דבר פסול בבילוי של שחקני כדורגל אחרי משחק".

עוד בנושא:

גיא לוזון: "מרגיש שהפסדנו בגמר גביע, זה כואב לי מאוד"
ארון שוינפלד אישר בדיון הבוררות: "אין דרך חזרה להפועל תל אביב"

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. מתוך חשבון האינסטגרם של ישראל זגורי, צילום מסך
ידין מבלה/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של ישראל זגורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully