וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון שוינפלד אישר בדיון הבוררות: "אין דרך חזרה להפועל תל אביב"

28.11.2016 / 13:00

תם הדיון המקדמי בבוררות, נציג החלוץ הבהיר: "הרכבת יצאה לדרך". עורך דינו: "היה דיון ארוך וסוער". בכתב ההגנה של האדומים נכתב: "שוינפלד פעל בחוסר תום לב כדי לשחק במכבי ת"א"

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

הבוקר (שני) החל הליך הבוררות בין ארון שוינפלד להפועל תל אביב, הליך מקורו בתביעה של החלוץ להשתחרר מקבוצתו ללא תמורה וכן לקבל את שארית החוזה עליו הוא חתום. לפני כשבועיים וחצי שוינפלד שיגר לראשי המועדון מכתב בו הודיע כי הוא עוזב ללא דיחוי לאחר שלא שולם לו מענק חתימה - דבר שלטענתו מהווה הפרת חוזה.

הדיון היה סוער במיוחד עם חילופי האשמות בין עורכי הדין. במהלך הדיון ניסה הבורר בני טמיר לברר האם יש אפשרות שהצדדים יתפשרו ושוינפלד יישאר בקבוצה ונציגו של השחקן ענה: "מצידנו הרכבת כבר יצאה לדרך ואין דרך חזרה". שוינפלד עצמו אישר את הדברים.

רועי רוזן, עורך דינו של שוינפלד, אמר לאחר שהסתיים הדיון המקדמי: "היה דיון די סוער וגם די ארוך ביחס לדיון מקדמי. לכל צד יש את הטענות שלו. מה שהיה חשוב מבחינתנו זה שההליך יתברר כמה שיותר מהר ולא תהיה סחבת. נקדם אותו מהר וב-29 בדצמבר יהיה דיון הוכחות אצל הבורר ואני מניח שזמן קצר לאחר מכן הוא ייתן פסק דין. הייתה פגישה חיובית, אבל בעיקר מעייפת. בהפועל אופטימיים? גם אני אופטימי.

עוד בנושא:

שוינפלד להפועל תל אביב: "החוזה בינינו מבוטל"
למרות התביעה: ארון שוינפלד התייצב באימון הפועל תל אביב
לא רק שוינפלד: גם גוטליב עדיין לא קיבל את מענק החתימה מהפועל תל אביב

ארון שוינפלד הפועל תל אביב. אבי כהן
קיבל הצעה ממכבי תל אביב? שוינפלד/אבי כהן

הפועל תל אביב הגישה את כתב ההגנה שלה שכולל 93 סעיפים. האדומים הגישו מספר סיבות לביטול הבוררות, וציינו שבין היתר מבדיקה שנעשתה על ידי חשבונאי המועדון עולה שהוא קיבל מענק החתימה לפני שהודיע על כך שמבחינתו החוזה מבוטל.

"על אף שנדמה היה כי מערכת היחסים בין הצדדים חזרה להתנהל על מי מנוחות... שלח התובע (שוינפלד) ביום 10.10.16 הודעה לנתבע (הפועל תל אביב) במסגרתה הודיע על ביטול ההסכם בין הצדדים, בעקבות טענה לפיגור בתשלום מענק החתימה שנקבע בהסכם", נכתב בכתב ההגנה של האדומים.

בהפועל תל אביב כיוונו אצבע מאשימה למכבי תל אביב ופירטו בכתב ההגנה: "הודעה חד-צדדית זו נשלחה על ידי התובע (שוינפלד) ללא שניתנה התראה בכתב על כוונתו לבטל את ההסכם בגין העיכוב הנטען בתשלום מענק החתימה. הלכה למעשה, התובע (שוינפלד) שמר במכוון את טענותיו המופרכות לעצמו, וחיכה לשעת כושר שבה 'בעזרת' טענותיו הכבושות ינסה הוא להשתחרר מהסכם ההתקשרות ארוך הטווח שנחתם בינו לבין הנתבע (הפועל תל אביב) זמן קצר קודם לכן, כאשר כפי הנראה, מאחורי השחקן כבר חזר להתייצב מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב, המבקש לקבל לשירותיו של התובע (שוינפלד) בנזיד עדשים.

"לא בכדי נהג התובע (שוינפלד) בחוסר תום לב קיצוני שכזה, שכן הוא ידוע ידע כי אם יעלה ראשית טענה לגבי פיגור בביצוע התשלומים כלפיו תוך התראה בביטול ההסכם אם סכום זה לא ישולם - יוסדר עניין זה תכף ומיד על-ידי הנתבע (כפי שנעשה בפועל)".

בתמצית הטיעון הוסיפה הפועל תל אביב: "אילו, באמת ובתמים, היה מעוניין התובע (שוינפלד) בתשלום מענק החתימה, לא היה הוא מסרב לקבלו ומיד היה מוחק את תביעתו. אלא, שמענק החתימה מעניין את התובע (שוינפלד) כקליפת השום. כל רצונו וחוסר תום ליבו, להשתחרר משורות הנתבע (הפועל תל אביב), כדי לשחק בקבוצה היריבה, מכבי תל אביב, שם ישתכר שכר גבוה יותר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ארון שוינפלד תביעת בוררות. אבי כהן
שוינפלד בבוררות/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully