וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מולנסטיין הודה לכבאים, אקס מכבי תל אביב חוזר לשחק

מאמן מכבי חיפה שפונה מביתו עקב השריפה הגיע לסיור מרגש בתחנת הכבאות בעיר, מאנה הספרדי בדרך לליגה הרביעית, הפדיחה של מכבי ראשון לציון בטוויטר. וגם: קלטת הסקס של שחקן הפוטבול, מפגש הענקים בין פארח לבולט

one

מולנסטיין ומכבי חיפה מודים לכוחות הכיבוי

כאות הערכה לפעולות הכיבוי בעיר, רנה מולנסטיין סייר עם משלחת מטעם המועדון בתחנת הכבאות הראשית, והגיע לומר תודה לכבאים.גם מנהל הקבוצה רפי אוסמו והמנכ"ל אסף בן דב הגיעו כדי להביע את הערכתם ללוחמי האש. ההולנדי סיפר בהתרגשות כי כתושב שכונת אחוזה הוא נמנה על המפונים, והוסיף כי לאור לשונות האש והמראות הקשים אשר הגיעו מאזור מגוריו, כלל לא היה בטוח כי יהיה לו לאן לחזור. אוסמו העניק את חולצת המועדון למפקד תחנת חיפה. בעת המפגש אמר מולנסטיין ללוחמי האש: "כאשר רואים איך הגבתם לאירוע זה פשוט היה פנטסטי. אנחנו יודעים מה המשמעות עבור העיר חיפה וברגעים כאלה כולם מתאחדים ויוצאים מחוזקים. היה חשוב לנו לתת להם מתנה סמלית, ולהזמין אותם למשחק ביום שני."

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין, המנהל רפי אוסמו בסיור בתחנת הכבאות. מכבי חיפה, אתר רשמי
סיור מרגש. מולנסטיין ואוסמו עם הכבאים/אתר רשמי, מכבי חיפה

היי ובלו איבדו שליטה במסיבת העיתונאים לקראת הקרב

חובבי האגרוף יעצרו את נשימתם ב-4 במרץ, עת ייפגשו דייויד היי וטוני בלו לקרב על אליפות העולם במשקל כבד. השניים לקחו חלק במסיבת עיתונאים לקידום הקרב, שיצאה מכלל שליטה, לאחר שהשניים ניסו לתקוף האחד את השני לעיני המצלמות.

אחותו הקשוחה של אל הורפורד

אל הורפורד החמיץ את המשחק האחרון של בוסטון לאחר ששהה עם אשתו בחדר לידה. מגיש טלוויזיה אמריקאי תקף אותו בעקבות זאת ("אני אוהב ששחקנים נותנים הכול בשביל הקבוצה"), מה שהרתיח את אחותו של השחקן, שתקפה את המגיש בטוויטר.

שקל לרצוח את המאמן שהטריד אותו מינית בילדות

העיסוק בהטרדות מיניות בעולם הכדורגל בממלכה לא פוסק. אחרי שהתפוצצה פרשת בארי בנל, שהטריד מינית עשרות ילדים לפני שנים רבות, היום עולות טענות חדשות, בנוגע למאמן אחר. שחקן העבר של ניוקאסל, דרק בל, טוען שהוטרד מינית בצעירותו על ידי מאמנו לשעבר ג'ורג' אורמונד, וניסה לנקום באיש שהתעלל בו כשניגש לביתו עם סכין באורך 30 סנטימטרים 20 שנה לאחר המקרה. בל טוען כי נוצל מינית על ידי מאמנו בשנות ה-70 מאות פעמים, בזמן ששיחק בנורת' פנהאם. לאחר שהחליט שלא להוציא לפועל את תוכנית ההריגה, הקליט את אורמונד וגרם להפללתו.

קלטת הסקס של וון מילר, טייק 353

שחקן הפוטבול של דנבר ברונקוס, וון מילר, עלה לכותרות בתקופה האחרונה לאחר שעל פי דיווחים שונים, קלטת סקס שלו הגיעה לרשת. בעקבות זאת, טען השחקן כי אליזבת' רואיז, שכיכבה אף היא בקלטת, ניסתה לסחוט אותו ודרשה סכומי כסף רבים כדי לא לפרסם את הקלטת. TMZ שוחחו עם רואיז על הנושא: "מעולם לא ביקשתי ממנו אגורה. למה כן החלטתי לשמור על הקלטת? זה פשוט, כדי לענק את עצמי".

וון מילר דנבר ברונקוס. Chris Carlson, AP
בקרוב ללא בגדים? מילר/AP, Chris Carlson

אקס מכבי תל אביב, מאנה, בדרך לליגה הרביעית בספרד

אקס מכבי תל אביב, המגן הספרדי בן ה-34, מאנה, שלא שיחק מאז 2015, בדרך לקאמבק. בספרד מדווחים שמאנה, שקבוצתו האחרונה הייתה אלמריה, בדרך לחתימה באלחסיראס המשחקת בליגה הרביעית.

שחקן בני יהודה, נס זמיר, מול שחקן מכבי תל אביב מאנה. ברני ארדוב
חוזר לשחק. מאנה/ברני ארדוב

הפדיחה הקורעת של מכבי ראשון לציון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפתעה מעניינת במסלול סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully