וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה לתקשורת: "עזבו את אלקאסר במנוחה, הטענות מגוחכות"

החלוץ ממעט לקבל צ'אנסים בברצלונה, אך המאמן טוען שהתקשורת שמדווחת על אי שביעות רצונו "עושה מניפולציות". ההפתעה של זידאן לקראת הקלאסיקו: קאסמירו עשוי לפתוח ולשמור אישית את מסי

one

למרות ששתי הגדולות של הכדורגל הספרדי תשחקנה הערב (רביעי) בשלב 32 האחרונות בגביע, העיניים שלהן כבר נשואות אל עבר הקלאסיקו, שייערך ביום שבת. מי שממשיך להעסיק את ברצלונה בימים האחרונים הוא דווקא אחד השחקנים שלא מרבים לשחק, פאקו אלקאסר. החלוץ שנרכש מולנסיה בקיץ מתקשה לספק את הסחורה, אך לואיס אנריקה מנסה לגבות אותו.

"אתם צריכים לעזוב אותו במנוחה", אמר המאמן בכעס בהתייחס לתקשורת, שמרבה לכתוב לאחרונה על אי התפוקה שלו. "למה לשים לחץ על שחקן שמשחק מעט? צריך לתת לו זמן ומרחב כדי להתפתח. בואו לא נתמקד בדברים השליליים. יש לי אמון מוחלט בפאקו, מגוחך לבקר אותו או אותי על חוסר דקות המשחק שלו".

פאקו אלקאסר שחקן ברצלונה. GettyImages
אין שקט סביבו. אלקאסר/GettyImages

למרות שברצלונה מגיעה למשחק במומנטום שלילי, לואיס אנריקה מתעקש ש"אני עדיין חושב שזה הסגל הכי טוב שהיה לי בברצלונה. נשארו עוד הרבה מאוד משחקים כדי להוכיח את הטענה הזאת".

גם בריאל מדריד יש אקשן. קאסמירו, שלא שיחק מאז 18 בספטמבר, ישותף הערב מול קולטוראל (22:00, ספורט 1) ועל פי דיווחים במדריד, הוא עלול להיות "הג'וקר" של זידאן גם בקלאסיקו. אם יפתח, הקשר, כך דווח, עשוי לשמור אישית את ליאונל מסי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully