וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה קרובה לשמינית גמר הגביע הספרדי אחרי 1:3 על לגאנס

העטלפים ניצחו לראשונה אחרי חמישה משחקים והתקרבו לשלב הבא בגביע המלך. מוניר (3), מדרן (25) ובקאלי (90) כבשו למנצחת, מאצ'יס רק צימק (59). 10 דקות לרפאלוב בהפסד הדרמטי של ברוז' בגביע הבלגי

שחקני ולנסיה, לגאנס עומדים דקת דומייה לזכר ההרוגים באסון שאפקואנסה. GettyImages
שחקני הקבוצות במהלך דקת הדומייה/GettyImages

מה שלא הולך בליגה, הולך בגביע. הערב (שלישי) ולנסיה התקרבה מאוד לשמינית גמר הגביע הספרדי לאחר ניצחון חוץ 1:3 על לגאנס כשלפני שריקת הפתיחה עמדו השתיים בדקת דומייה לזכר ההרוגים באסון ההתרסקות בברזיל. העטלפים, שניצחו לראשונה אחרי חמישה משחקים (שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בליגה), עלו ליתרון מהיר כבר בדקה השלישית משער של מוניר אל חדאדי, כשאלברו מדרן הכפיל את התוצאה בדקה ה-25. דארווין מאצ'יס הצליח לצמק (59) אך זכריה בקאלי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90.

במשחק על טהרת הלה ליגה הצליחה ריאל בטיס לנצח 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה, בתוצאה שמשאירה לדפור סיכוי ריאלי לקראת הגומלין. אנטוניו סנאבריה כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-19.

אספניול ואלקורקון נפרדו ב-1:1. אלברו חימנס בדקה ה-51 כבש, חוסה אנטוניו רייס איזן בדקה ה-84. אייבר גברה 1:2 על ספורטינג חיחון. בבה כבש בדקה ה-2, בורחה ויגיירה החמיץ פנדל בדקה ה-33 ותיקן עם שער שיוויון זמני בדקה ה-62, אך רובן פנייה הכריע בדקה ה-89.

שחקן אמפולי אלברטו ג'ילרדינו. GettyImages
שער שלו לא עזר. ג'ילרדינו/GettyImages

* צ'זנה ניצחה את אמפולי לאחר הארכה 1:2, לאחר 1:1 בתום 90 דקות. ג'וזפה פאניקו העלה את צ'זנה ליתרון בדקה ה-67 אך אלברטו ג'ילרדינו השווה בדקה ה-79. את המשחק הכריע אלחנדרו רודריגס, שכבש את שער הניצחון בדקה ה-102. גם קייבו בשלב הבא, אחרי 0:3 קליל על נובארה. רוברטו אינגלס (צמד) ובוסטיאן ססאר כבשו.

* עוד משחק שנגרר ל-120 דקות היה המפגש בין פיזה לטורינו, שהעפילה לשלב הבא עם 0:4. אדם ליאיץ' (92), מקסי לופס (111), לוקאס בויה (113) ואנדרה בלוטי (117) כבשו עבור המארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
לא הצליח להושיע. רפאלוב/GettyImages

* ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-80 במצב של 2:2 בין קלאב ברוז' לאופן ברבע גמר הגביע הבלגי, אך קבוצתו ספגה בדקה ה-95 והודחה מהגביע.

* יובל יעקובוביץ' ואלון נצר פתחו והשלימו 90 דקות ב-1:2 של טרגו מורש על קונקורדיה בליגה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully