וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:1 בין דיז'ון ומונאקו, ליל גברה 2:4 על קון

הקבוצה של ז'ארדים ספגה שער שוויון בדקה ה-87 ואומנם עלתה לפסגה, אך שמטה שתי נקודות יקרות. אניימה וחבריו השיגו ניצחון יקר בקרב ישיר מול יריבה לתחתית. 1:2 ללוריין על ראן

וינסנט אניימה שוער ליל. רויטרס
ניצחון חשוב לליל. אניימה/רויטרס

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית, מחזור אמצע שבוע, יצא הערב (שלישי) לדרך עם ניצחונות של ליל (2:4 על קון) ולוריין (1:2 על ראן). דיז'ון ומונאקו נפרדו ב-1:1, ששלח את הקבוצה מהנסיכות לפסגה, לפחות זמנית.

דיז'ון - מונאקו 1:1

מונאקו הייתה קרובה לרשום ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ורביעי במסגרת הליגה, אך ספגה שער מאוחר בדקה ה-87 ויצאה מדיז'ון עם נקודה בלבד, שאומנם העלתה אותה לפסגה, אך לא בטוח שבנסיכות יתנחמו בכך, שכן הם איבדו שתי נקודות יקרות. גידו קאריו הארגנטינאי כבש את שער היתרון של האורחת (17) לאחר טעות קשה של השוער באפטיסט ריינה, ששמט כדור ברשלנות בתוך הרחבה. זהו שערו הרביעי של קאריו בארבעת משחקי הליגה האחרונים. דיז'ון לא הסכימה לוותר, ובדקה ה-87 פרד סמאריטנו קבע שוויון כשמצא את הרשת מקרוב. מונאקו ראשונה בזכות יחס שערים, ניס ופריס סן ז'רמן יכולות לעקוף אותה. דיז'ון עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה הצרפתית.

ליל - קון 2:4

וינסנט אניימה וחבריו פתחו את העונה רע והגיעו למשחק כשהם מתחת לקו האדום, אך השיגו ניצחון יקר מול יריבה לתחתית. אדר, גיבור גמר היורו, כבש ראשון (13) ונעים סליטי הכפיל (24), לפני שג'וליאן פרט צימק (31). במחצית השנייה, ליל כבשה צמד תוך דקה, בזכות ניקולה דה פרוויל (64) ורוני לופס (65), לפני שרוני רודלין קבע את תוצאת המשחק (84).

לוריין - ראן 1:2

לוריין עדיין אחרונה, אבל לפחות השיגה ניצחון שהחזיר אותה לחיים ועצר את ראן, שרצה בצמרת עד כה. מיקל סיאני (28) ועבדול מאג'ד וואריס (46) כבשו למארחים, ג'ובאני סיו השווה זמנית (32).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully