וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "היינו בתקופה לא טובה, אבל אני מאמין שיצאנו מזה"

29.11.2016 / 21:27

פורוורד הפועל ירושלים אופטימי לפני לובליאנה ואחרי מכבי חיפה, על סטודמאייר: "הוא משמעותי מאוד". פיאניג'אני: "נצטרך להראות אנרגיות" (ד', 20:15, ערוץ 20 ותקציר באתר בסיום המשחק)

one

הפועל ירושלים תתמודד מחר (20:15, שידור בערוץ 20, תקציר בסיום המשחק) מול אולימפיה לובליאנה במשחק השישי שלה בבית ד' של היורוקאפ. האדומים אמנם עצרו ביום ראשון רצף של חמישה הפסדים, אבל בכל זאת רוצים להשיג ניצחון באירופה שיהיה משמעותי במאבק שלהם על המקום השני. במפגש הקודם בין שתי הקבוצות ניצחה הפועל ירושלים 74:89.

ליאור אליהו הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ליאור אליהו אופטימי/ברני ארדוב

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני אמר: "זה משחק חשוב כי זה יכול לקבוע את ההעפלה שלנו. ניצחנו ביום ראשון וזה משהו שהיינו צריכים כי אחרי ההפסדים שספגנו, היינו צריכים לקבל ביטחון. אני בטוח שהרבה אוהדים יגיעו למשחק. אנחנו צריכים להציג אנרגיה גבוהה במשחק". כשנשאל על היכולת המשופרת של אמארה סטודמאייר לאחרונה, השיב האיטלקי: "ידענו שהוא יהיה תחת חוקים חדשים בכדורסל האירופאי ועם כל יום שיעבור, תשתפר הכימיה שלו עם השחקנים והוא ילמד ויסתגל יותר ויותר. היינו צריכים רק סבלנות, כי הוא אנושי.

"כולם צריכים להיות באירופה ובמצב של שני משחקים בשבוע באנרגיה גבוהה. יש לחץ מול כל קבוצה, וזו הסיטואציה ברמות הגבוהות. לובליאנה השתפרה והמשחק חשוב גם לה. יש לשחקנים שלהם אנרגיה ומדובר בקבוצה עם שחקנים צעירים שרק משתפרת ממשחק למשחק".

פורוורד ירושלים ליאור אליהו הוסיף: "בבית אנחנו פייבוריטים. אנחנו צריכים לבוא ולשחק עם האנרגיות כמו שהצגנו במשחק מול חיפה. היינו בתקופה לא טובה, אבל אני מאמין שיצאנו ממנה. חשוב שיהיו כמה שיותר אנשים". על אמארה סטודמאייר אמר אליהו: "סטודמאייר מאוד מאוד משמעותי וכולם ידעו מה החשיבות שלו עבורנו עוד לפני שהתחילה העונה אפילו. הוא משתדל, הכול חדש בשבילו, אבל הוא לומד ועובד קשה ואני מאמין שההתקדמות שלו תמשיך. אנחנו צריכים לבוא ולנצח. לובליאנה נמצאת במומנטום חיובי, אנחנו צריכים לבוא ולעצור אותם, יש להם קלעים טובים".

בתוך כך, קספרסקי ישראל תעניק חסות משנית להפועל ירושלים לעונת המשחקים הקרובה. מעבר לפרסום סטנדרטי, יכלול המהלך גם פעילות ברשתות החברתיות תחת המסר "יאללה הגנה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully