וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק עם ממוצע של טריפל דאבל: "מה שהוא עושה זה היסטורי"

לראשונה מזה כ-5 עשורים, צפוי שחקן להגיע לדצמבר עם ממוצעים כמו שכוכב OKC מעמיד. "הוא עושה גם המון דברים שלא רואים בסטטיסטיקה", מחמיא המאמן דונובן, גם אצל היריבות נפעמים. קונלי בחוץ ל-6 שבועות לפחות

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול דרק רוז ניו יורק ניקס. AP
ווסטברוק בפעולה מול דרק רוז הלילה/AP

כאשר קווין דוראנט הדהים את עולם הכדורסל בקיץ והודיע כי הוא עובר לגולדן סטייט, דבר אחד היה ברור במהרה: אם ראסל ווסטברוק נשאר באוקלהומה סיטי, זו תהיה הקבוצה שלו. אז הוא נשאר, וזו אכן הקבוצה שלו, רק שאיש לא באמת יכול היה לדמיין עד כמה.

הת'אנדר, כצפוי, מתקשים לאיים על הקבוצות החזקות באמת במערב, אבל עושים תוצאות לא רעות בכלל עד כה. ה-103:112 שהשיגו הלילה (בין שני לשלישי) במדיסון סקוור גארדן מול הניקס העלה אותם למאזן 8:11 העונה והם במקום השישי במערב כרגע.

הניצחון הזה, כמו רוב הקודמים של הקבוצה, הושג בזכות עוד שואו של ווסטברוק, שסיים 36 דקות עם 27 נקודות (ב-9 מ-23 בלבד מהשדה), 14 אסיסטים ולא פחות מ-18 ריבאונדים (לצד 7 איבודים, יש לציין). ההצגה האחרונה של ווסטברוק העלתה את הממוצעים שלו העונה ל-30.9 נקודות, 11.3 אסיסטים ו-10.3 ריבאונדים, או במילים אחרות, ממוצע של טריפל דאבל מתחילת העונה. מדהים.

עוד בנושא:

טריפל דאבל שלישי ברציפות לווסטברוק בניצחון אוקלהומה סיטי בניו יורק

ראסל ווסטברוק עם מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר בילי דונובן. AP
דונובן נפעם/AP

למעשה, ארבעה ריבאונדים מחר בלילה, במשחק הביתי מול וושינגטון, יביאו את ווסטברוק לחודש דצמבר עם ממוצע של טריפל דאבל והוא יהיה הראשון לעשות זאת מאז אוסקר רוברטסון ב-1963. רוברטסון החזיק באותה עונה בממוצעים של טריפל דאבל למשך 67 משחקים מתחילת העונה, כאשר השיא, 79 משחקים (עונה שלמה בזמנו), שייך גם הוא ל"ביג או", מ-1961/62. לווסטברוק יש 19 משחקים כרגע מתחילת העונה. לכל הליגה העונה יש 8 טריפל דאבלים, כמו שיש לווסטברוק לבדו.

"העבודה שלי היא לוודא שאנחנו עולים למגרש ומוצאים את הדרכים הכי טובות לנצח משחקים. כרגע ניצחנו שלושה ברציפות וזה הכי חשוב", אמר ווסטברוק, שרשם טריפל דאבלים בכל אותם שלושה ניצחונות. "הוא ימשיך לשים מספרים כאלה, בגלל היכולת שלו ובגלל הדרך בה הוא משחק, אבל הוא עושה גם המון דברים שלא רואים בסטטיסטיקה", החמיא המאמן בילי דונובן, "אני יודע שכולם מרוכזים במספרים כרגע ובצדק. מה שהוא עושה זה היסטורי, אבל הוא באמת הפוינט גארד המושלם בכל מיני דרכים אחרות גם".

גם בצד המפסיד פרגנו: "הם היו יותר קשוחים מאיתנו וזה קשה", אמר ג'ואקים נואה, "ראסל מפעיל המון לחץ על הגבוהים כשהוא טס ככה במגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מייק קונלי, ממפיס גריזליס. AP
יחסר לגריזליס בתקופה הקרובה. קונלי/AP

* ממפיס תיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה (לפחות שישה שבועות) ללא כוכב הקבוצה, מייק קונלי, לאחר שסדק התגלה באחת מחוליות גבו. קוני, 29, מעמיד העונה ממוצעים נאים של 19.2 נקודות ו-5.7 אסיסטים בממוצע למשחק. קונלי מצטרף לצ'נדלר פארסנוס, זאק רנדולף, ברנדון רייט וג'יימס אניס ברשימת הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully