וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ארסנל הודחה בידי סאות'המפטון, יונייטד בחצי הגמר

רצף 19 המשחקים ללא הפסד של ונגר נקטע על ידי הסיינטס, שניצחו 0:2 בחוץ ויפגשו את ליברפול בחצי הגמר. צמדים לזלאטן ומרסיאל ב-1:4 על ווסטהאם, שווינשטייגר חזר לשחק, האל מחכה

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג, מאחוריו ויין רוני. רויטרס
עוד צמד מול ווסטהאם. אנתוני מרסיאל/רויטרס

שלב רבע הגמר של גביע הליגה האנגלי הסתיים הערב (רביעי) עם הדחתה של ארסנל בידי סאות'המפטון, שניצחה 0:2 באצטדיון האמירויות ועלתה לחצי הגמר. גם מנצ'סטר יונייטד בין ארבע האחרונות במפעל אחרי 1:4 ביתי על ווסטהאם, והן הצטרפו לליברפול והאל סיטי שעלו ביום שלישי.

הגרלת חצי הגמר (9 ו-23 בינואר):

סאות'המפטון - ליברפול
מנצ'סטר יונייטד - האל סיטי

שחקן מנצ'סטר יונייטד בסטיאן שווינשטייגר. רויטרס
התגעגענו. בסטיאן שווינשטייגר/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:4

שלושה ימים אחרי התיקו ביניהן בליגה, מנצ'סטר יונייטד שוב אירחה את ווסטהאם, אבל הפעם, בניגוד לשלושת הביקורים הקודמים של הפטישים באולד טראפורד, הניצחון נשאר בבית. זלאטן איברהימוביץ' הבקיע בדקה השנייה את שערו ה-10 בכל המסגרות וגם נפגע תוך כדי המהלך מרגלו של אדריאן. זלאטן חזר לשחק וראה את אשלי פלטשר הצעיר משווה בדקה ה-35 עם שער הבכורה שלו במדי ווסטהאם, אחרי השמטה מביכה של דויד דה חאה, אבל אנתוני מרסיאל דאג להרגיע את ז'וזה מוריניו המורחק. הצרפתי כבש רק שני שערים העונה בכל המסגרות, אבל הפעם חיקה את הצמד שכבש לרשת ווסטהאם בהפסד לפני חצי שנה. הנריך מחיטריאן בישל לו את הראשון בדקה ה-48 ואנטוניו ולנסיה העביר מסירת רוחב מימין לפני השער השני בדקה ה-62. בסטיאן שווינשטייגר החליף את מרסיאל בדקה ה-86 ושיחק לראשונה במדי מנצ'סטר יונייטד מאז הדרבי בחודש מרץ. הגרמני זכה לתשואות חמות מהאוהדים ובתוספת הזמן החל במהלך שהסתיים בשני של זלאטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ארסנל במחווה לזכר שחקני שאפקואנסה. רויטרס
לזכר שחקני שאפקואנסה/רויטרס

ארסנל - סאות'המפטון 2:0

ארסן ונגר העלה הרכב משני ושילם את המחיר בדו קרב הצרפתי מול עמיתו קלוד פואל, שהמשיך עם הסיינטס לחצי גמר ראשון של המועדון בגביע הליגה מאז 1986/87. 38 דקות הספיקו לסאות'המפטון לכבוש את אותה כמות שערים שהשיגה בכל ששת משחקי החוץ האחרונים שלה גם יחד. יורדי קלאסי ההולנדי הפציץ בדקה ה-13 את שערו הראשון במדי הסיינטס והמגן ריאן ברטרנד קיבל כדור מסופיאן בופאל והרשית את השני בדקה ה-38. לוקאס פרס, ג'ף ריין אדלייד הצעיר ויתר המחליפים שפתחו לצד ארון ראמזי, לא הצליחו להושיע. ארסנל נעצרה אחרי 19 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, האוהדים האשימו את ונגר.

גבריאל שחקן ארסנל עם השוער אמיליאנו מרטינס. רויטרס
אכזבה גדולה. גבריאל והשוער השלישי אמיליאנו מרטינס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully