וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קלויברט נפגש עם אביו של מסי לגבי מעבר אפשרי לפ.ס.ז'

האם אלופת צרפת מבשלת העברת ענק? המנהל הספורטיבי של הקבוצה, שכיכב בעבר אצל הקטלאנים, מנסה לרקום עסקה בקיץ. אינייסטה צפוי להיות כשיר לקלאסיקו, קאסמירו ו-וראן חוזרים מנגד

one

ליאונל מסי הצהיר לא אחת שהוא ישמח לסיים את הקריירה בברצלונה, אך מאחורי הקלעים נמשכים הדיבורים על מעבר אפשרי של הפרעוש לקבוצה אחרת והיום (שלישי) ב-RTL הצרפתי מפרסמים דיווח מעניין מאוד ולפיו פטריק קלויברט, שחקן הקבוצה לשעבר והיום המנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, נפגש עם חורחה מסי, אביו של השחקן ועם סוכנו בנוגע למעבר אפשרי של השחקן לשורות אלופת צרפת.

על פי הדיווחים קלויברט מתכנן להיפגש על בסיס קבוע עם אביו של מסי כשהמטרה שלו היא לבצע את ההעברה הכי גדולה בתולדות הכדורגל העולמי והצעה רשמית עבור מסי עשויה להגיע בקיץ הקרוב. פטריק קלויברט שיחק בברצלונה בין השנים 1998 ל-2004 והוא היה גם זה שניסה לצרף את ניימאר למועדון בקיץ האחרון. בפריס מעוניינים להביא שם גדול למועדון אחרי עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ' ומסי, אם יגיע, יהיה בהחלט תחליף הולם לשבדי הוותיק.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
יעבור לצרפת בעונה הבאה? מסי/GettyImages

ארבעה ימים בלבד נותרו לקלאסיקו הראשון של העונה ואם לא די בפער שש הנקודות שנפער מריאל מדריד, בברצלונה מודאגים בעיקר מיכולת הקבוצה במשחק האחרון שלה מול ריאל סוסיאדד, בו היא חילצה תיקו 1:1 בזכות שער של מסי, אך הציגה יכולת חלשה מאוד. מי שאולי יהיה "המושיע" של לואיס אנריקה בקלאסיקו הוא אנדרס אינייסטה, שעשוי לבצע את הקאמבק שלו במשחק הזה ואולי אף לפתוח.

התכנון המקורי של ברצלונה היה לתת לאינייסטה דקות במשחק הגביע ביום רביעי מול הרקולס, אך המועדון התבשר שהקפטן מושעה מהמשחק בעקבות הצהוב שספג בגמר בעונה שעברה מול סביליה. אינייסטה נפצע כזכור במשחק הליגה מול ולנסיה ב-22 לאוקטובר ומאז הוא עובר תהליך שיקום אך חזר לאימוני הקבוצה ועשוי להחליף את אנדרה גומס במרכז השדה ולפתוח לצידם של בוסקטס וראקיטיץ'. מי שעוד צפוי לחזור ולהיות כשיר למשחק הוא הבלם הצרפתי סמואל אומטיטי שגם הוא פצוע ולא שיחק מאז ה-1:2 של ברצלונה בסביליה בתחילת החודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנדרס אינייסטה ברצלונה. AP
יחזור לקלאסיקו? אינייסטה/AP

ובינתיים, גם בצד השני סובלים ממכת פציעות לא פשוטה ועל פי הדיווחים שמגיעים ממדריד, זינדין זידאן בונה על חזרתו של קאסמירו. הקשר הברזילאי, שלא שיחק מאז ה-18 בספטמבר בשל פציעה, עשוי לפתוח כבר מחר במשחק הגביע של הקבוצה מול לאונסה במטרה להביא אותו לכושר למשחק הגדול מול ברצלונה. שני שחקנים נוספים שמתאוששים מפציעות ועשויים לחזור בשבת הם אלברו מוראטה חלוץ נבחרת ספרד ורפאל וראן הבלם הצרפתי שהתאושש מפציעה בבירכו וחזר לאימונים לקראת הקלאסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully