וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת חן ומכבי אשדוד נותרו מושלמות בקלות

המוליכה הביסה 56:95 בחוץ את הפועל פתח תקוה ועלתה למאזן 0:3. אלופת שלוש השנים האחרונות דרסה 54:79 את אליצור חולון. הפסד לאורנה אוסטפלד ורמת השרון, 73:69 מול עירוני ראשון לציון

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
קאמבק הירואי לא הספיק. אוסטפלד/ברני ארדוב

התגעגעתם? ליגת העל בכדורסל נשים חזרה הערב (שני) לפעילות אחרי שלושה שבועות פגרה, במהלכן כשלה הנבחרת בניסיונה להעפיל לאליפות אירופה, זאת למרות שכבר חגגה עלייה ורק אז הבינה שהיא נותרה בחוץ.

מי שלא התרגשו מהאירוע הביזארי של הנבחרת הן הזרות של מכבי רמת חן, שהובילו אותה ל-56:95 מוחץ על הפועל פתח תקוה בחוץ, בדרך לשמירה על מאזן מושלם. אליסה בארון סיימה עם 24 נקודות, בעוד דניאל אדאמס האחת והיחידה סיפקה 23 נקודות ו-10 ריבאונדים.

אלופת שלוש השנים האחרונות, מכבי אשדוד, שעושה כבוד למדינה גם ביורוקאפ העונה, נותרה אף היא מושלמת, אך שיחקה משחק אחד פחות עד כה. הקבוצה מעיר הנמל דרסה 54:79 בבית את אליצור חולון, עם 16 נקודות של פארהייה אבדי. הרבע הראשון הסתיים ב-6:28 ומשם והלאה זה היה זמן דה גרבאג'.

לירון שרף, בנו של צביקה שרף הנודע, הובס לצערו עם מכבי רעננה בדרבי של השרון, 80:50 מול בנות הרצליה. טיילר היל וקישה המפטון הובילו את המנצחות עם 15 נקודות כל אחת, כאשר היל רושמת ארבע צ'אקות.

לקינוח, אורנה אוסטפלד והבנות שלה צללו למאזן 2:1 אחרי שספגו 73:69 ביתי מעירוני ראשון לציון, אותה הובילה שיי קלי עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים. קאמבק הירואי בשניות הסיום לא הספיק לרמת השרון.

ליעד סואץ קרני שחקנית בנות הרצליה. מנהלת הליגה בכדורסל נשים, מערכת וואלה! NEWS
סואץ קרני והרצליה ניצחו בקלות/מערכת וואלה! NEWS, מנהלת הליגה בכדורסל נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully