וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס: "אני עדיין לא מת, מוכן לצאת לדרך פעם נוספת"

הגולפאי שהדרדר למקום ה-898 בעולם ולא שיחק כבר מעל 460 יום, צפוי להתחרות השבוע בטורניר במסגרת סבב ה-PGA. לקראת החזרה אמר: "אני מאוד רוצה לחזור לשחק, יש עליי לחץ חיובי"

טייגר וודס. רויטרס
"היום אני יכול לרוץ עם הילדים". וודס/רויטרס

לאחר היעדרות ממושכת של מעל 460 יום והדרדרות למקום ה-898 בעולם, הגולפאי האמריקאי האגדי, טייגר וודס, צפוי לחזור לשחק ביום חמישי הקרוב. וודס בן ה-40 עבר שני ניתוחי גב ונזקק לתהליך שיקום ארוך במהלך השנה האחרונה. כבר לפני חודשיים הוא הודיע כי ישתתף בטורניר ה"סייפוואי אופן", בנאפה, קליפורניה, אך נאלץ לשנות את דעתו ברגע האחרון בגלל מצבו הבריאותי.

כעת, וודס צפוי לחזור למשחק פעיל בטורניר "הירו וורלד צ'לנג'", שייערך באיי הבהאמה כחלק מסבב ה-PGA. לקראת החזרה, וודס סיפק מספר ציטוטים מעניינים: "אני עדיין לא מת, אני מוכן לצאת לדרך פעם נוספת. מאוד אכפת לי וכמובן שאני לחוץ, אני לחוץ לפני כל טורניר שאני משתתף בו אך זה לחץ חיובי. אני צריך לתעל את הלחץ והאנרגיות לריכוז ולאגרסיביות, לדברים טובים. אם לא הייתי לחוץ, זה אומר שלא היה אכפת לי. אני לא רוצה להגיע לשם אדיש. אני כל כך רוצה לשחק ואני שמח שכעת זה הולך לקרות".

לגבי הטורנירים בהם לא השתתף בסופו של דבר, אמר: "אלו היו החלטות טובות. המתחרה בתוכי רצה מאוד לשחק מול הקהל הביתי, אך מה הטעם למהר אם לא שיחקתי מעל שנה? חיכיתי מספיק זמן ולא ייכאב לחכות עוד קצת". לגבי הניתוחים שעבר, אמר וודס: "כעת קל לי יותר ללכת. אני אפילו יכול לרוץ עם הילדים שלי".

בשיאו, וודס דורג במקום הראשון בעולם במשך 683 שבועות, שיא כל הזמנים, אולם כיום, אחרי תקופה ארוכה בה הוא לא שיחק בצורה סדירה, הוא מדורג אי שם במקום ה-767 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully