וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שני ברציפות לדרושפאקה ובלאט בטורקיה, 65:90 על אושאק

ג'יימס אנדרסון (15 נקודות) יחד עם וויל קלייברן (11) הוליכו את הקבוצה של המאמן הישראלי לניצחון קליל על היריבה מהתחתית. בלאט למגזין ספרדי: "לא מוכן לדבר יותר על ה-NBA". רנפרו חתם בברצלונה

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
טיול קליל. בלאט/GettyImages

ניצחון שני ברציפות לדיוויד בלאט ודרושפאקה בליגה הטורקית. הקבוצה של המאמן הישראלי הביסה הערב (שני) בקלות את אושאק ספורטיף 65:90 ועלתה למאזן 3:5 בזירה המקומית, שמספיק לה כדי להתמקם במקום השישי. זה היה טיול קליל עבור בלאט ושחקניו מהרגע הראשון: כבר בתום הרבע הפותח הם הובילו בהפרש דו ספרתי, וגם ניסיונות הקאמבק של קבוצת התחתית לא באמת צלחו. החדשות היותר טובות עבור בלאט: אדריאן מוארמה חזר לפעילות אחרי היעדרות קצרה ונראה לא רע בכלל, עם 11 נקודות ו-10 ריבאונדים.

וויל קלייבורן שחקן דרושאפקה. GettyImages
ממשיך להצטיין. קלייברן/GettyImages

ג'יימס אנדרסון הוביל את דרושפאקה עם 15 נקודות, וויל קלייברן המשיך את המומנטום החיובי מהתקופה האחרונה עם 11. בצד השני, צמד האקסים של ראשון לציון לא יכלו להגנה של בלאט: דריל מונרו סיים עם שתי נקודות בלבד, בעוד מארק ליונס נעצר על 7.

עוד בנוגע לדיוויד בלאט: המאמן הישראלי התראיין למגזין הספרדי Gigantes וסירב להתייחס לכל שאלה שנוגעת ל-NBA. כשנשאל על תקופתו כמאמן קליבלנד, בלאט איים לבטל את הראיון. "אנחנו לא הולכים לדבר על ה-NBA. יש עוד שאלות?", אמר בנחרצות.

* ברצלונה החתימה את הרכז האמריקאי בעל האזרחות הבוסנית, אלכס רנפרו. רנפרו, שפתח את העונה בבאיירן מינכן, הובא כדי למלא את מקומו של פאו ריבאס הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully