וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בסנוקר: אב ובנו הדהימו והעפילו לסיבוב השלישי באליפות בריטניה

אוליבר ליינס הדיח את המדורג 3 ג'אד טראמפ, פיטר ליינס הדיוח את האלוף היוצא ניל רוברטסון, והשניים בין ה-32 האחרונים: "זה מוזר, כי אני ואבא לא רגילים לנצח. עכשיו הלחץ עלינו"

אוליבר ליינס, סנוקר. איגוד הסנוקר, צילום מסך
אמא בטוח גאה. אוליבר ליינס/צילום מסך, איגוד הסנוקר

סנסציה בעולם הסנוקר: אוליבר ליינס הדהים את המדורג שלישי בעולם ג'אד טראמפ והעפיל לסיבוב השלישי של אליפות בריטניה. הסיפור קיבל תפנית מפתיעה, כי האנגלי הצעיר בן ה-21, המדורג 61 בעולם, לא רק ניצח 2:6 את טראמפ, אלא אף השלים חגיגה משפחתית סנסציונית, כי אביו, פיטר ליינס, ניצח את האלוף היוצא ניל רוברטסון בסיבוב הראשון.

השניים, שמתאמנים יחד, מודים כי הצפייה בזה היא מרגשת מאוד ואמוציונלית. פיטר בן ה-46 פרש בשנה האחרונה מהסבב המקצועני, אך עדיין הצליח להעפיל ל-32 האחרונים ולסיבוב השלישי. אוליבר הצעיר הודה ש"זה מוזר שגם אני וגם אבא שלי עברנו שלב, כי אנחנו לא רגילים לנצח בבית שלנו, אבל אני פשוט מסופק, מעולם לא היינו יחד ב-32 האחרונים.

"אין לי מילים, אני אפילו לא יכול לעכל מה שקרה פה. התמודדתי יפה עם המצב, שמרתי על קור רוח על אף שהחטאתי כמה כדורים ברגעי הכרעה. לנצח את טראמפ, ועוד שלב כזה, בשידור טלוויזיוני, מותיר אותי בלי מילים".

האבא הגאה, שבשיאו העפיל ב-2009 לרבע הגמר באליפות בריטניה, הודה ש"יש לחץ על שנינו, כי אנחנו ודעים שעכשיו יש לנו הזדמנות מצוינת להתקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • סנוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully